Hva er egentlig forskjellen på disse 3 modellene fra Panasonic?
Panasonic TX-32LED7
Panasonic TX-32LMD70F
Panasonic TX-32LXD70
Har bare sett forskjellene på databladene til disse, men lister opp det jeg fannt:
Panasonic TX-32LXD70:-IPS-Alpha panel
-Har som eneste av disse tre noe som heter Motion Picture Pro på bildebehandlingen.Dette betyr at den har 100hz teknologi.Og for å sitere fra skrytesiden til Panasonic:
"På enkelte LCD-skjermer kan bildet iblant etterlate seg spor ved raske sekvenser som ved sport eller i actionfilmer. De nye LXD-modellene er utstyrt med nyheten 100 Hz Motion Picture Pro, som skaper et ekstra bilde mellom hvert bildepar. Takket være at bildefrekvensen øker til 100 bilder per sekund, reduseres spor i bildet med hele 50 %."Jeppjepp!
-Har 2 Hdmi innganger
-D-sub plugg(for data)
-Høyere strømforbruk påslått(138w)og lavere i stand-by(0,4w)enn de to andre, kan høyere strømforbruk ha noe med motion picture pro å gjøre??
-Ellers noen mm forskjell på høyden og dybden(snakk om 0,1-0,4mm)enn de to andre.
-Har en sølvfarget ramme rundt skjermen
-20w høyttalere(10x2)
Panasonic TX-32LMD70F-IPS panel(mulig samme som LXD70??noen som vet??)
-Har altså ikke motion picture pro
-Også denne har 2 Hdmi
-Har også D-sub plugg
-Lavere strømforbruk påslått(115w)og høyere i standby(1w) enn LXD70.
-mm forskjell på høyde og dybde enn de to andre
-Har en mørkegrå ramme rundt skjermen.
-Også her 20w(10x2)høyttalere
Panasonic TX-32LED7-IPS panel på denne også(men er det alpha?)
-Har heller ikke motion picture pro
-Har 1 Hdmi
-Har ikke data-plugg
-Likt strømforbruk som LMD70F
-mm forskjell på dybde å høyde også her
-16w(8x2w)høyttalere
-Har sort ramme rundt skjermen
Så kort oppsummert,LXD70 og LMD70 ser nesten identiske ut. Bortsett fra fargen rundt tv`en, motion picture pro og alpha-panelet. Mulig det er samme panel det er snakk om, men her er jeg usikker..
Led7 derimot ser ut som en "ribbet" versjon av de to over.Med 1 Hdmi og ingen data-plugg.Og svakere høyttalere, selv om de færreste merker vel stort til disse 4wattene som mangler
Tror det skulle være det.Blir nok kjapt korrigert om det skulle mangle noe her
I think football always should be played on grass...Bob Marley
Min kino: http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=123