Hello folks...
Har virkelig ett problem jeg ikke for løst og trenger virkelig noe hjelp her
Hvilken velger jeg og hvorfor.... Litt om hva jeg har og hva som er selve problemet/spørsmålet
Jeg har Samsung LE-40M86 TV, PS3 og ett høyttalersystem fra B&W som du kan se mer på her
http://hifiklubben.no/produkter/hoeyttalere/gulvfront/bw_dm683_hoeyttalere_lys_eik.htmJeg har nå t765 som er en tanks med
mye power i, problemet er at denne mangler ett par teknologier, som blant annet og i all hovedsak Dolby True HD og DTS HD High Resolution, disse teknologiene finnes i AVR-3808.
Men, problmet er bare at jeg er stygt redd Denon ikke blir kraftfulle nok med tanke på høyttalersystemet.. Jeg hadde AVR-2808 en ukes tid og høyttalerene vist ingen nåde her, nå er jo 3808 noe større, men
ikke mer kraftfull enn t765, og den overlever ikke stort mer enn akkurat..
So, what's the huge clue here?? Jeg vil jo selvfølgelig utnytte potensialet jeg har med TV'n min og PS3'n, men vil selvfølgelig ikke gå glipp av hva Bowers har å overbevise meg med... så visst jeg ikke tar helt feil som jeg håper jeg gjør så har jeg (nesten) valget mellom fete effekter og nyeste teknologi som bidrar til ett spektakulært lydbilse, eller ett kraftfullt og massivt lydbilde med brutale krefter svært få kan måle seg med... Det jeg strengt talt ikke har helt kontroll på her er vel i bunn og grunn hvor mye/lite verdt Dolby True HD og DTS HD High Resolution er for meg, dersom noen har en fullstendig klar mening om at jeg bør velge AVR-3808 med gode begrunnelser jeg forstår eller er enige i ser jeg jo alltids muligheter for å løse mine høyttaleres behov for more power, det er jo i all hovedsak fronthøyttalerene som maser om kraft her tror jeg, og en effektforsterker eller bi-amp'ing vil kanskje gjøre de fornøyd...
Har også problmer med å kjøre lyd fra PS3 gjennom HDMI til t675, samt får jeg ikke 1080p oppløsning når jeg kopler TV'n til t765 med HDMI og PS3 til t765 med HDMI... hmm, dette var ikke noe problem med AVR-2808, men her har jeg vel en grov forståelse av hva som er problemet, men om noen har en god forklaring, si i fra da vel...
Trenger du spesifikasjonen til disse to forsterkene befinner du deg på den geniale og rette siden akkurat
nåTakker for alle gode/midre gode svar og veiledninger/vill-ledninger
Mvh stig /aka/ AngryKid`