jonkri
Aktiv
E-post
Noen som kan hjelpe meg med tips om hvordan jeg får lyden fra tv'n ut til stereoanlegget?
Høres kanskje enkelt ut, men har prøvd å koble til kabel fra audio ut i tv'n til forskjellige innganger på forsterkeren uten hell. Har også vært inne på menyen for å se om det finnes en innstilling evnt av/på funksjon for dette. Finner heller ikke noe her som tyder på noe sånt. Har også selvsagt prøvd flere phonokabler med samme resultat.
Med den forrige tv'n fungerte dette helt fint..
jonkri
Aktiv
E-post
Er audio utgangene på tv'n bare til pynt da eller??
Takk for tipset i hvertfall. Skal prøve dette med det samme..
9kki
Aktiv
E-post
"jonkri" skrev:Er audio utgangene på tv'n bare til pynt da eller??
Takk for tipset i hvertfall. Skal prøve dette med det samme..
Jeg tror faktisk ikke det er noen audio utganger på denn modellen jeg.
Lykke til
jonkri
Aktiv
E-post
Det fungerte med scart kontakt. Det er faktisk en utgang på tv'n for audio, men da vet jeg ikke hva de er til..
kjelle
Bilstereoekspert
E-post
åssen scart utgang brukte du da?
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
9kki
Aktiv
E-post
"jonkri" skrev:Det fungerte med scart kontakt. Det er faktisk en utgang på tv'n for audio, men da vet jeg ikke hva de er til..
Ok. Har ikke sett så veldig nøye bak skjermen jeg, men fint at du fikk det til å virke da.
Jeg merker forøvrig litt forsinkelse i lyd/bilde når jeg kjører tv lyd ut i receiveren. (Det er vel beskrevet i en annen post mener jeg å huske)
Litt irriterende.......