Andyve
Hjemmekinosjef
E-post
Ikkk merka til min forskrekkelse at ene front utgangen på forsterkern min ikke gav noe lyd.....
noen som vet hvordan dette kan ha sjedd ?
Det betyr vel at den er boss ?
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Du får sjekke kablingen. Jeg opplevde det samme, men det var bare samboeren som hadde støvsug og klart å dra ut den ene lederen på høyttaleren.
Hvis det ikke hjelper er det nok en feil på forsterkeren.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Andyve
Hjemmekinosjef
E-post
bytta om på litt kabler de to front høytalerne å da funka den andre men ikke utgangen.
Edit
nå satte jeg ene fronten i Rød og sort å andre fronten i sort men satte den røde i samme utgang som den andre fronten å da ble det lyd i begge ? rare greier... dvd at den røde utgangen på ene fronten er ødelagt men ikke den sorte ?
Ronny
Meget Kunnskapsrik
E-post
"Andyve" skrev:bytta om på litt kabler de to front høytalerne å da funka den andre men ikke utgangen.
Edit
nå satte jeg ene fronten i Rød og sort å andre fronten i sort men satte den røde i samme utgang som den andre fronten å da ble det lyd i begge ? rare greier... dvd at den røde utgangen på ene fronten er ødelagt men ikke den sorte ?
Kan virke som kabelen fra dvd spilleren din er gåen.
prøv å skifte. gå over alle kablene.
å skifte en utgang er ikke så dyrt hvis den er gåen.
Andyve
Hjemmekinosjef
E-post
sorte å røde tenker jeg ikke på phono kabler men inngang på forsterkern kablingen rett fra høytalerene. å inn på forsterkern