Logo

Hjelp mangler en kanal.

Skriv et svar
26.03.2005 18.11.02 #1 av 5
Postet av: Andyve
Ikkk merka til min forskrekkelse at ene front utgangen på forsterkern min ikke gav noe lyd..... :cry: noen som vet hvordan dette kan ha sjedd ?

Det betyr vel at den er boss ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.03.2005 18.20.34 #2 av 5
Postet av: Rune
Du får sjekke kablingen. Jeg opplevde det samme, men det var bare samboeren som hadde støvsug og klart å dra ut den ene lederen på høyttaleren.

Hvis det ikke hjelper er det nok en feil på forsterkeren.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.03.2005 18.22.53 #3 av 5
Postet av: Andyve
bytta om på litt kabler de to front høytalerne å da funka den andre men ikke utgangen. :(


Edit
nå satte jeg ene fronten i Rød og sort å andre fronten i sort men satte den røde i samme utgang som den andre fronten å da ble det lyd i begge ? rare greier... dvd at den røde utgangen på ene fronten er ødelagt men ikke den sorte ?

:(
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.03.2005 18.56.51 #4 av 5
Postet av: Ronny
"Andyve" skrev:bytta om på litt kabler de to front høytalerne å da funka den andre men ikke utgangen. :(


Edit
nå satte jeg ene fronten i Rød og sort å andre fronten i sort men satte den røde i samme utgang som den andre fronten å da ble det lyd i begge ? rare greier... dvd at den røde utgangen på ene fronten er ødelagt men ikke den sorte ?

:(

Kan virke som kabelen fra dvd spilleren din er gåen.
prøv å skifte. gå over alle kablene.
å skifte en utgang er ikke så dyrt hvis den er gåen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.03.2005 18.58.15 #5 av 5
Postet av: Andyve
sorte å røde tenker jeg ikke på phono kabler men inngang på forsterkern kablingen rett fra høytalerene. å inn på forsterkern
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar