Du har gått i den vanlige fella og trodd at du kjøper en HD-klar recorder når du i realiteten har kjøpt en DVD-recorder med HardDrive - som Rune sier: så tar det nok en god stund før vi får tak i HD-Ready recordere som da må kunne støtte plater med et av de nye formatene.
Bransjen er ikke særlig heldige med alle forkortelsene som virrer og det er faktisk svært irriterenede at de ikke klarer å komme opp med gode navn på teknologi slik at vanlige forbrukere ikke trenger et halvår på høyskole for å lære om alt som er nytt!
VGA, DVI-A, DVI-D, DVI-I, HDMI, HDCP, HD, DVDHD, AGP, PCI, MP3, WMV, WMVHD, MPEG, JPG, BMP, RC-232, PCMCIA, USB , S-Video, Komponent, Kompositt, DD, DTS, DTS ED, osv osv... klarer du å ramse opp hva alle disse står for på strak arm -> så respekt til deg! Poenget mitt er bare at det operers med alt for mange forkortelser og som gjør det svært vanskelig for en uinteressert å følge med.
Trenger du opptaker funksjon i dag, så er det ingenting å tenke på - eneste at jeg personlig kommer til å handle en med HDMI utgang til min TV.
mvh
Ken
| Sony KLV-V40A10E | Xbox 360 Premium | IBM ThinkCentre 3Ghz | ATI Radeon X800 512MB DVI-D HDMI | PS 2 | Logitech Z-5500 | Kommer: Denon 3806, SVS PB10, SVS SBS-01 Surround |