Logo

Vil dette gi meg valutta for penga??

Skriv et svar
08.12.2005 21.32.49 #16 av 18
Postet av: Jimmern
"akto" skrev:Jeg synes det ser knallbra ut, bortsett fra den subben. Dali Icon serien spiller etter min mening fantastisk godt til prisen.

Sub behøver IKKE matches med de andre høyttalerne med tanke på klangkarakterestikk, de som sier noe annet tar feil.

Har printa testen du la ut... så nå har jeg fått noe å tenke på. Den får jo vanvittig fin omtale, så det er vel trolig at jeg tar en telefon til forhandler slik at de får dytta et frimerke på den og sendt den norover hit :D Igjen: takk for alle tisp og innspill.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.12.2005 23.38.10 #17 av 18
Postet av: Typhoon7
Jeg ønsker å kjøre et 6.1 oppsett. Kan jeg da bruke EN icon OnWall til dette, eller rett og slett en Icon Vocal2 - makan til centeren? Hva er mest foruftig å gjøre her?


Tror neppe du får 1 stk Ikon W2 på Hi-Fi Klubben, men jeg kan ta feil.
Du må nok kjøpe par.
Da får du jo et 7.1 system.

Eventuelt bruke en Vocal2 bak.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.12.2005 08.41.37 #18 av 18
Postet av: Jimmern
"Typhoon7" skrev:
Jeg ønsker å kjøre et 6.1 oppsett. Kan jeg da bruke EN icon OnWall til dette, eller rett og slett en Icon Vocal2 - makan til centeren? Hva er mest foruftig å gjøre her?


Tror neppe du får 1 stk Ikon W2 på Hi-Fi Klubben, men jeg kan ta feil.
Du må nok kjøpe par.
Da får du jo et 7.1 system.

Eventuelt bruke en Vocal2 bak.


Det var nok det forhandlern antyda ja - at det kan bli vanskelig å få kjøpt bare en... Men hva er erferingene med en "center" ala Vocal2 som bakhøytaler i et 6.1-oppsett? Vil dette ha noe for seg? Finnes det andre evt bedre løsninger i samme prisklasse?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar