hdanielsen64
Aktiv
E-post
Her har det skjedd en god del siden jeg sist var innom;) kunne tenkt meg å teste det ustyret:)
kid
Hjemmekinosjef
E-post
Gratulerer med oppgradering
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Typhoon7
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Takk for tilbakemeldingene!
Begynner å bli godt fornøyd nå.
Eneste "negative" er at Panasonicen har avslørt at DVD-spilleren må oppgraderes. Kanskje ikke så rart, den er vel 5 år og mangler vesentlige ting.
Lurte på om jeg skulle teste ut Denon DVD-1920. Håper jeg blir fornøyd med en spiller i denne prisklassen. Vet ikke om jeg tør teste en 2910/2920. Redd det vil bli dyrt.
I tillegg må vel muligens en sub inn i heimen også.
Knut
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Fresh TV du har fått deg, det ser veldig bra ut nå!
Jeg er helt syk etter å få en svær plasmaskjerm i hus, men da vi kjøpte ny 32" CRT widescreen for snart to år siden var jeg så dum å si: "Denne TVen har vi i hvertfall 10 år". Madammen syntes 10.000 kr var dyrt for TV, og jeg la inn alle kluter og drev intensiv lobbyvirksomhet for å dra i land handelen. TVen er jo knallbra, men dere vet alle hvordan det er ... må jo ha 42" plasma
. Hver gang jeg sikler på en dyr plasmaskjerm blir jeg minnet på mitt utsagn: "... 10 år i hverfall..."
Jeg får leve med "boksen" i noen år til...
Knut
Typhoon7
E-post
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe 37 tommeren som et kompromiss, men når vi var i butikken mente samboeren at vi like godt kunne velge 42 tommeren. Angrer ikke et sekund på at det ble den.
Kjekt med snill samboer
Du kan jo bare innrømme at du hadde feil, og bytte ut tven
Knut
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
"Typhoon7" skrev:Du kan jo bare innrømme at du hadde feil, og bytte ut tven
He he, jeg innrømmer hva som helst og gjør hva som helst for at 32" havner på soverommet, mens en PV500 havner i stua. Madammen driver å snakker om å kjøpe en liten lcd til soverommet, 21"-26" ca., og det er jo vell og bra det, men da blir liksom 42" en enda fjernere drøm ...
Damer er rare når det kommer til TVer, og du kom jo heldig ut av det når hun også ville gå for 42". Tror min samboer hadde gjort det samme, for når vi først skal ha skal det være bra, og det skal se bra ut. Foreldrene til samboeren min hadde plutselig en Pioneer 435 HDE i stuen, da hadde mor i huset blitt forelsket i designen på TVen når de var innom Elkøp. Pent møbel, ikke sant?
Knut
9kki
Aktiv
E-post
"Knut" skrev:"Typhoon7" skrev:Du kan jo bare innrømme at du hadde feil, og bytte ut tven
He he, jeg innrømmer hva som helst og gjør hva som helst for at 32" havner på soverommet, mens en PV500 havner i stua. Madammen driver å snakker om å kjøpe en liten lcd til soverommet, 21"-26" ca., og det er jo vell og bra det, men da blir liksom 42" en enda fjernere drøm ...
Et lite tips.
Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse!!!!!
Men regn med at du har en sur og grinete samboer noen dager, he he.
Men tro meg, det går over
Min samboer synes fortsatt at 42" er for stort, og når sant skal sies synes jeg det egentlig selv også, iallefall til vanlig tv titting, men til film og ps2 er det toppers!!!! Man venner seg til alt.
Typhoon7
E-post
Da var Denon DVD-1920 på plass.
Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
Gratulerer, passer bra med en ny dvd spiller til tven.
Typhoon7
E-post
"Bombadil" skrev:Gratulerer, passer bra med en ny dvd spiller til tven.
Takk. Det var greit å bytte ut min 5 år gamle Thomson nå ja.
Berit
Webdesigner
E-post
Typhoon7
E-post
Nå blir det ny integrert hjemmekino.
Nåværende leilighet er solgt og ny leilighet er kjøpt.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Blir det noe nytt på utstyrsfronten også? Du får legge ut nye bilder når du har rigget opp anlegget.
Typhoon7
E-post
Planen var å oppgradere litt på utstyrsfronten også, men etter å ha kjøpt ny leilighet og bil, så har det gått med en del kroner i det siste.
Men man skal aldri si aldri.
Bilder vil selvfølgelig komme så fort alt er på plass.
Hjemmekinoen er tross alt det som blir satt opp først
Viktig å prioritere rett.
Jeg gleder meg i hvert fall til å få vesentlig bedre plass. Får endelig plassert frontene slik jeg ønsker, som forhåpentligvis vil gi et bedre stereoperspektiv.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Blir det Oslo nå?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998