thedriver
Aktiv
E-post
hvor får man tak i dette programmet da. og trenger man mye kompetanse for å få det til da jeg ikke er helt kompis med datating
mvh the driver
Ludo
Aktiv
E-post
"thedriver" skrev:går det ann å surfe vanlig på nettet som på en pc med ps3 jeg har ikke helt skjønt detta enda jeg
Du trenger ikke Linux for å surfe på nettet med ps3. Den har en innebygd webleser (selv om jeg synes en pc absolutt er å foretrekke).
SuperB
Aktiv
E-post
Spiller PS3 av divx og avi-filer?
SuperB
Aktiv
E-post
Prøver med nytt spørsmål i denne tråden... Svar gjerne på mitt andre spørsmål dersom mulig.
Tilbudet med starter pack - er det tidsbegrenset, eller vil prisene bare fortsette å synke? Tenker da på den nærmeste fremtid. Vil kjøpe PS3, men flytter om et par uker, så kanskje det er greit å vente til da, med mindre prisene stiger.
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Prisen stiger neppe, den vil heller synke. Bare vent litt til du
DivX eller AVi er jeg ikke sikker på men formatet AVC High profile(H.264/MPEG-4) ble lagt til i en software oppgradering 1.82. Kommer ved en senere oppgradering kansje? Sjekk altids PS3 hjemmesiden, link her:
http://no.playstation.com/help-support/ ... item72988/
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
http://www.itavisen.no/sak/495689/PS3-o ... _i_morgen/
Oppdateringen gjør ikke så mye annet en bedre støtte for PSP. Bra for de som har den
, ellers er det også litt bedre XMB.
Får håpe den kommer ennå en ny før jul, kanskje med støtte fro DTS MA etc.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV
"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Tommy(Actionchicken)
E-post
Nettside
Tommy(Actionchicken)
E-post
Nettside