FINN-kode: 18436573 - sist endret: 07.08.2009 13:00
Legg i huskeliste Legg til sammenligning
Opel Astra 1.6 1992, 60000 km., kr. 3.000, -
Beskrivelse
Jeg selger den jævla drittbilen!
Er du ute etter å kjøpe katta i sekken? Ja, da har du kommet til rett sted!
Fatter nekter å skru mer på vraket, så da må jeg bare kvitte meg med den og håpe at det finnes noen som er blåøyde nok til å kjøpe den. Jeg bare sier det, den bilen hviler det en forbannelse over.
Det meste er galt, for å si det enkelt.
* Den har en motorlyd som minner om en blanding av en traktor og ei sjekte. Kjører du ut mot havet og får inn sjølukta, kan du lukke øynene og drømme at du er på båttur. En motorkynding fyr mumla noe om at det var et lager i motoren som hadde løsna og slått opp et stempel eller ett eller anna sånt, men jeg husker ikke helt nøyaktig hva det var, for jeg kan ikke en dritt om motorer. Bilen fikk ny fabrikkoverhalt motor for rundt tre år siden, etter at den første skar seg, men det kunne man jo glatt ha spart seg, ettersom problemene nå tårner seg opp igjen!
* Den samme motortypen sa også at det var et par fjærer eller noe som måtte byttes. Hvor vet jeg ikke. Men tror ikke det var fjærene i setene han mente.
* Fatter er til vanlig en grei perfeksjonist og himmla god med bil. Han har lakka og flekka og tatt rust og sånt dritt og lort de fem årene jeg har hatt kjærra. Men nå har det dukka opp noe mer rust, og nå streiker plutselig den kødden av en far, han vil ikke sveise og herje mer, han mener det er på tide å gi opp. For en tulling!
* Frontruta har fått en heftig stjernesmell og må byttes. Men hvis du har på en passasjer, kan vedkommende i tunneler sikte inn belysningen slik at den lager kule effekter i sprekkene! Men anbefaler at du ikke prøver det selv mens du kjører. Det kan nemlig gå galt. Kremt.
* Sommerdekkene er nå så slitte at de er nesten gjennomsiktige, men en potensiell kjøper får de likevel med på kjøpet, sammen med 4 nedslitte og ubrukelige piggdekk mer eller mindre uten pigger.
* På toppen av det hele har jeg brukt feriepengene på å betale årsavgiften, det kunne jeg jo glatt ha spart meg det også, men sånn er det når man er dum i hue.
* Bilen må på EU-godkjenning i januar, som om det ikke er nok regninger fra før av den måneden. Takk til staten. Elsker dere.
Har du lyst på en usannsynlig dritt-skrujobb som sikker kommer til å ta alt du har av fritiden frem til neste EU-godkjenning, og evt. ødelegge forholdet ditt til dama di, er du velkommen til å komme med et bud på faenskapet. Ta kontakt pr. e-post, da jeg sjeldent har tid å svare på telefoner og regner med å bli nedringt nå på grunn av dette kuppet.
Forresten! Det finnes EN bra ting med bilen. Du kan få med cd-spilleren, som funker utmerket. Den var det eksen som satt inn, og jeg vil pokker ta meg ikke eie noe som kan minne meg om ham, så den får du med på kjøpet.
Kontakt
Navn Selger
Epost Send epost
Mobil 45464967 sesamstjerne
Adresse 4635 Kristiansand S
Referanse 18436573
Pris
Pris: 3.000,- Rapporter
Prisen i annonsen skal gjenspeile hva bilen faktisk koster. Rapporter avvik her Lukk
Månedsbeløp: Kalkulér billån
Omregistr. Eksklusiv (1.529,-)
Sjekk omreg.avgift her
Årsavgift: Inklusiv
FINN anbefaler
*
Betal aldri på forskudd, bruk FINN betalingsgaranti
Tjenester
* Forsikre din Opel Astra
* Biltransport - frakt av bilen dit du bor
* Garanti på din Opel Astra
* Trygg bilhandel