_Denon_
Aktiv
E-post
Bladene har jo tydeligvis klart å komme ut til butikkene, så da er det vel heller prioriteringen på utsendelsene det er noe i veien med...
_Denon_
Aktiv
E-post
Bladene har jo tydeligvis klart å komme ut til butikkene, så da er det vel heller prioriteringen på utsendelsene det er noe i veien med...
DevilEj
Hifi og Hjemmekinoentusiast
E-post
Venter fortsatt på mitt jeg også
Jeg er blitt Ayonisert
Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
RansoM
Aktiv
E-post
Typisk at de prioriterer å sende til butikkene først. Da tjener de jo mest penger.
Dårlig service kaller man det
RoKo
Meget Kunnskapsrik
E-post
"RansoM" skrev:Typisk at de prioriterer å sende til butikkene først. Da tjener de jo mest penger.
Dårlig service kaller man det
For et ordentlig fjasete innlegg!
Tror du VIRKELIG at de har prioritert dette? I så fall bør du tenke deg om én gang til før du svarer...
SVS Inderoy
Aktiv
E-post
Hmm, jommen var ikke ... postkassen tom i dag også
Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm
_Denon_
Aktiv
E-post
Ikke her heller. Men vi får vel høre på RoKo og skylde på posten da. Utrolig at de klarer å bruke (minst) en uke lenger enn de som kjører bladene ut til butikkene!
Skrotnisse
Hjemmekinosjef & Filmguru
E-post
Nettside
"_Denon_" skrev:Ikke her heller. Men vi får vel høre på RoKo og skylde på posten da. Utrolig at de klarer å bruke (minst) en uke lenger enn de som kjører bladene ut til butikkene!
Jeg tror vel strengt at det er en smule feil å skylde på posten i dette tilfellet. Dette bladet går vel som b-postabonnement og da skal vel bladet være i postkassen 4-5 dager etter nultedag. Problemet ligger nok heller i forkant av selve postgangen. Om trykkeriet har glemt å trykke abo.delen, om de ikke har meldt inn jobben riktig til posten osv... Det er ytterst sjelden at posten egenrådig forsinker et helt abo.opplag så lenge..
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]
[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
road-to-hell
Aktiv
E-post
Har heller ikke fått bladet.
Tror faktisk at det er en glipp en eller annen plass, uten å legge skylden på noen.
Men som sagt så burde alle som hadde abonnement uansett hvilket få tilgang til dette på insider den dagen det var i butikk.
Senest.
Parasound Halo A21- Yamaha rx-v1400- Marantz SA-15S1-jamo D450, D400 og D4CEN -2 stk System Audio SE200- pioneer LX 5090H
DevilEj
Hifi og Hjemmekinoentusiast
E-post
Bladet ligger jo på insider, men der leser jeg det kun til nød. Kosen er jo å sette seg ned foran anlegget med blad og en kaffe.....
Kansje nr. 10 og 11 kommer smatidig denne gangen
Jeg er blitt Ayonisert
Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
eksu
Ekspert
E-post
Ikke noe blad idag heller.
Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS
flandern
Aktiv
E-post
Har det kommet en "offisiell" uttalelse fra Hjemmekino om årsaken til forsinkelsen, og om når vi kan forvente bladet?
cnk
Aktiv
E-post
Var vel snakk om posten brukte en uke samt at trykkeriet var treige, men dette begynner jo nesten å bli komisk. Fortsatt ikke noe blad idag.
SVS Inderoy
Aktiv
E-post
Fremdeles en tom postkasse her også
Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm