hemi426
Aktiv
E-post
Har heller ikke fått bladet mitt....
DodgeCharger426Hemi
SVS Inderoy
Aktiv
E-post
Lørdag... uke over tiden no da bledet normat er i postkassa uken før det er i butikken.
Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm
jiho
Aktiv
E-post
"Jorn.Finnerud" skrev:Fikk dessverre ikke tak i han som kunne gitt meg et svar på dette i dag, men dette er hårreisende!
Enda mer hårreisende er det at redaksjonen tydeligvis ikke har peiling om hva underleverandører foretar seg.
Det holder bare ikke.
Jan
cnk
Aktiv
E-post
Enda ikke mottat mitt blad. Dette er for dårlig!
Skrotnisse
Hjemmekinosjef & Filmguru
E-post
Nettside
Blir dette fortsatt trykket, bindt og plastet i utlandet? I så fall kan det jo være en ide å gjøre som andre magasiner; trykk og bind i utlandet, men la en norsk bedrift ta seg av adressering og utsendelse.
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]
[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Har forøvrig ikke sett snurten til no papirmagasin jeg heller, bare så jeg fikk klagd også
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
teebee
Aktiv
E-post
har heller ikke fått noe blad, men har ikke lest det forrige enda. jeg er vel ikke like avhengig som dere andre
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Msport
Kunnskapsrik
E-post
Ingen blad i kassa hjemme hos meg heller, men "Insider" redder mine abstinenser - super løsning.
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Tigerberget
Aktiv
E-post
Ingen blad her heller. Buhu...
Jorn.Finnerud
Redaktør i magasinet Watt
E-post
Nettside
"Skrotnisse" skrev:Blir dette fortsatt trykket, bindt og plastet i utlandet? I så fall kan det jo være en ide å gjøre som andre magasiner; trykk og bind i utlandet, men la en norsk bedrift ta seg av adressering og utsendelse.
Vi trykker i Norge, (Naper Kragerø), pakker i Norge og sender i Norge.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
RoKo
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nå er vel kanskje ikke den helt rette (total)løsningen å bytte trykkeri til utlandet?
Etter det jeg forstår, og også etter egen erfaring, er det enkelte ganger grunner til å være med på trykkstart. Naper er nemlig blant de trykkeriene som har litt lett for å la trykken "gro igjen" i det sorte. Således bør man vurdere å avtale oppmøte ifm. trykkstart, slik at man får justert kvaliteten ved trykk.
I tillegg er stadig flere av bildene i Hjemmekino såpass "amatørmessige" (ta det positivt), og for lite justert mtp. trykk. Dette gjør jo ikke saken spesielt bedre.
Naper er egentlig en ytterst hyggelig og omgjengelig privateid bedrift, og det er derfor desto viktigere å få den dialogen som skal til for at tidsplanen for trykk blir overholdt. At man fortsatt ikke har kunnet bringe på det rene årsaken(e) til denne forsinkelsen, er egentlig litt underlig.
Dialog, gutter - dialog!
www.aperitif.no - det ultimate sted for mat og vin!
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Åååh, ..
natta..!
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Jerome
Aktiv
E-post
Ikke noe blad der eller
Crown | Klipsch | SVS | Yamaha | Sony
SVS Inderoy
Aktiv
E-post
"Jerome" skrev:Ikke noe blad der eller
Akkurat i dag kan det jo ha sine grunner..
hehe
Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm