Logo

Endeleg igang med heimekinoen min

Skriv et svar
16.11.2007 17.33.42 #16 av 19
Postet av: Torja
Snakker vi om W9000??! :wink:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.11.2007 17.37.30 #17 av 19
Husk at det er tilbud på PS3 på Elprice, der får du 2 spill og håndkontroller for 3999. Det er et meget bra tilbud må jeg si
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.11.2007 11.38.40 #18 av 19
Postet av: turbobassen
Faen, fikk ikkje med meg den før eg hadde kjøpt PS3, men men, Ja det vart PS3 og w9000. Funker som ei kule så langt. Må få kompisen min til å komme med justerings utstyr for farge og gamma etc. Han har eget kalibrerings utstyr.

Planen videre er å få målt opp med lasevater senter på lerretet og sjekke om eg får plass til PJ, eine veggen er er buet, og det er mulig at eine hjørne på PJ faktisk skulle vert utenfor, eine hjørnet hehe, må kanskje flytte ei dør og lerretet litt til eine sida, vi får sjekke litt.

Litt liten zoom på denne PJ, igrunn ein vits, meir for å justere bildet, ikkje for å zoome. Lens shift like så igrunn. Veldig greit med det "real" størrelse på PJ, då vert bildet frå kabelnettet (via video) faktisk ikkje større enn eit vanleg tv, altså ikkje opp skalert. Dette gjer at litt sløve tvbilder blei heilt greie, slitsomt å

Men godt å endeleg komme igang.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2008 10.42.42 #19 av 19
Postet av: turbobassen
Hei. Da er kinoen igjen på tegnebordet. Vurdere å senke taket litt rett over sitteposisjon. Vurderer i denne sammenheng å felle inn bakhøytalere i taket. Høytalerene må vere kvite. Nokon som bruker slike? Høytaleren vil bli plassert rimelig rett over sitteposisjon. Er ikkje på jakt etter den ultamatie kinoen. Alternativet blir BOSE type minihøytalere som bakhøytalere. Hva synest folket?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar