Hold dere langt unna
http://www.SHG.no
De har regelrett stjålet tusenvis av kroner fra meg. Jeg er helt sjokert over hvordan et multi-nasjonalt selskap kan ignorere norsk lov. Bruk heller komplett.no\ annet norskt selskap, som følger norske lover
Her er min historie, vell dokumentert i mail\nettbankservere, men hva hjeper det meg på kort sikt ?
----------------------------
1. Jeg bestilte en samsung 40 tommer i august 2007. Leveringen kom ikke til dato, og jeg fikk beskjed om at levering var utsatt
2. den 28 august. fikk jeg bekreftelse på at tv'en var sendt med et tracingnummer.
3. TV'en kom ikke. Jeg kontaktet posten. de sa tracingnummeret bare var en elektronisk varsel om sending fra SHG og at de ikke hadde fått noen TV. SHG sa den var sendt. Jeg ventet et par uker til etter noen mye leveringsdator fra SHG.. men ingen tv
4. Den 10. September var jeg lei. . Jeg brukte ANGRERETTEN og sa opp bestillingen. Jeg fikk en reply fra SHG :"
Vi har slettet din erstatningsordre og vil tilbakebetale dine penge du betalte for den første Tv som er etterlyst hos posten.
Med ønsker om en god dag!
Med vennlig hilsen / Best Regards
Michael "
5. Alt OK...neeei. Pengene kom aldri på konto som lovet..
og årsaken var alltid en ny i neste måneds utallige mail..
a. Vi trenger ditt kundenr fordi orderen er slettet ?
b. Michael er ikke på jobb og han har din sak...
c.Pengene kommer neste uke..
d. Vi må vente på svar fra posten om som har 'mistet' TV'en. du kan ikke få penger før vi hører fra dem
e. OSV.OSV (OG NÅ HAR TV'en VÆRT I POSTSYSTEMET MELLOM NORGE OG DANMARK I OVER 2 MND... det må være ny rekord
Vell nå er det gått over 1 mnd siden de lovte og sette inn pengene. og de har hatt et enormt utvalg av unskyldninger i titals mailer.
Jeg må nå leie advokat for å få mine
12.000,- kr
og ender vell opp med å tape noen 1000,- kr
SÅ IKKE GJØR SOM MEG...
BRUK ET NORSKT SELSKAP