Logo

Xbox360 vs PS3

Skriv et svar
22.05.2007 08.27.14 #1 av 3
Hva slags erfaringer har dere om disse to spillmaskinene som Hd-dvd og Blu-ray spiller?

Holder disse mål i forhold til de vanlige HD spillerne?

:arrow:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.05.2007 09.18.35 #2 av 3
Postet av: kjelle
bildemessig er de veldig bra,det finnes nåkk bedre hd-dvd spillere enn den til 360.men ps3 holder høyt blu-ray nivå.i forhold til pris får du uansett mye,største forholden mellom desse spillmaskinene og de "vanlige" blu-ray og hd-dvd spillerene er støynivået.Spillmaskinene støyer en god del mer.
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.05.2007 18.30.20 #3 av 3
Postet av: Paul
Har ikke mulighet for HD tv men som spillkonsoller så gleder jeg meg til hva PS3 kan få til med tanke på at den er litt kraftigere en X360'en.
Jeg har sittet med begge nå i noen dager og jeg har et veldig åpent sinn når det gjelder disse to maskinene.
Det er mange ting man sitter å tenker på når man skal teste hvem man liker best og min konklusjon er at XBOX360 er den jeg liker best NÅ.
Begrunnelsen for dette er MYE bedre håndkontroller, jeg finner lettere knapper og jeg bruker mye stikkene og de sitter perfekt på denne. PS3'ens er ALT for lett og jeg slet også med PS2 kontrolleren fra før. Marketplace og dashbordet generelt er veldig ryddig og fint på LIVE. Det er MYE enklere å laste ned demo'er og spille de på X360'en. På PS3 må du først laste ned så må du installere før du kan spille. Jeg har X360 koblet mot pc'en på kontoret og streamer film, musikk og bilder uten problemer. Har ikke PSP så får ikke testet internettsurfing og fjernspilling på PS3 før jeg har en slik men det er ikke lenge til. Det er også en kul detalj når man er på Windows Live Spaces så får du opp gamertag på Live og poengsummer, hvilke spill du har osv. utrolig mange detaljer. Jeg tviler ikke at Sony kommer til å kunne konkurere etterhvert men slik vil jeg ihvertfall summere opp en del av mine erfaringer.
PS. Gears of War er jo bare det ULTIMATE innen grafikk og action enn så lenge.

Kommer tilbake med mer snart. Håper dere andre også kommer med synspunkter og kanskje er det ting som maskinene kan gjøre som andre ikke vet så må vi få delt dette med hverandre.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar