Logo

Vinylplater?

Skriv et svar
05.09.2005 08.00.02 #1 av 9
Postet av: Audiophile-Arve
Det var lite aktivitet her, men det er kanskje ikkje så rart når utgangspunktet er "hjemmekino". (Det er vel nesten berre Denon som har surroundreceiverar med phonoinngang etter kvart?)

Er det mange vinyleigarar innom her, og tykkjer du vinyl er interessant som medium?

Sjølv brukar eg Linn Sondek LP 12 og ARC SP 10 som vinylrigg, og har rundt 1500 vinylplater.
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 14.19.57 #2 av 9
Postet av: Njål
Bruker en Rega Planar 25 med en Micro Benz MC-pickup, gjennom en Creek MC/RIAA-forsterker til vinyl.
Har etter sigende ca 4000 LP'er og 1000 7"ere (har ikke giddi å telle selv siden jeg passerte 800 LP'er for lenge siden).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 15.01.09 #3 av 9
Postet av: Weedar
Har 2 stk. men har ingenting å spille de på :P De er heller ikke åpnet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 21.25.10 #4 av 9
Postet av: Alas
Har da noen. Ikke mange, men samlingen øker jevnt og trutt.

Har en Rega P3 med Elys PU, kjører for tiden gjennom en NAD PP2 til en passiv Doxa pre. Hvis alt går i boks er jeg snart den lykkelige eier av en EAR 864 og da blir det andre boller, er jeg blitt fortalt........
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.09.2005 15.40.11 #5 av 9
Postet av: Audiophile-Arve
"Alas" skrev:Har da noen. Ikke mange, men samlingen øker jevnt og trutt.

Har en Rega P3 med Elys PU, kjører for tiden gjennom en NAD PP2 til en passiv Doxa pre. Hvis alt går i boks er jeg snart den lykkelige eier av en EAR 864 og da blir det andre boller, er jeg blitt fortalt........


Dette er ein sak eg lenge har hatt lyst å prøve. Du må gje tilbakemelding når han kjem i hus......
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.09.2005 18.30.10 #6 av 9
Postet av: Alas
"Audiophile-Arve" skrev:
"Alas" skrev:Har da noen. Ikke mange, men samlingen øker jevnt og trutt.

Har en Rega P3 med Elys PU, kjører for tiden gjennom en NAD PP2 til en passiv Doxa pre. Hvis alt går i boks er jeg snart den lykkelige eier av en EAR 864 og da blir det andre boller, er jeg blitt fortalt........


Dette er ein sak eg lenge har hatt lyst å prøve. Du må gje tilbakemelding når han kjem i hus......


...om han kommer i hus......

Som sagt, håper det går i boks. Skal prøve den på søndag, men selger er fremdeles usikker på om han skal selge. Hvis ikke det blir den blir det et oppgradert Audio-Note preamp-kit tenker jeg.

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.10.2005 14.26.08 #7 av 9
Postet av: nutts
Har vinyl plater, men spiller disse meget sjeldent. Brukes kun når man er skikkelig nostalgisk. Hadde vinyl utstyret koblet opp i ett eget rom i kjeller'n, men tok dette midlertidig vekk da dette rommet ble gjort om til Kontor.
Nutt's DVD samling http://home.no/tagstatus/
( under arbeid )

http://www.lmbk.no ( modellbiler )
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.10.2006 23.04.03 #8 av 9
Postet av: Maria
Trenger litt hjelp med å forstå dette med vinylplater, LP`er, 7" og platespillere. Hva er det? Har lyst til å skaffe meg en platespiller selv. Hva er tingen med helautomatisk og halvautomatisk? Hva skal jeg kjøpe?
Maria.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.10.2006 10.14.17 #9 av 9
Postet av: Audiophile-Arve
Det er eit omfattande spørsmål, dette om vinylplater. Kortsvar-versjonen er at det er systemet for lagring av musikk før CD, og etter spoleband og "steinkaker" (78-plater i skjellakk, som hadde for dårleg lydkvalitet, og var sterkt utsatt for skadar).
Mange hevdar at desse vinylplatene har betre lyd enn CD (eg er ein av dei som hallar til dette synet, men eg innser at ein CD-spelar i 100 000 kr-klassen har såpass gode kvalitetar at dei kan vere å føretrekke framfor desse relativt krevjande vinylplatene - her treng du eigen platespelarforsterkar, du må ha eit minimum av kunnskap om korleis ein brukar og justerer ein platespelar. Du må oppbevare platene på ein skikkeleg måte, og dessutan vite korleis du skal gjere dei reine.
Men om du tek alt dette bryet, vert lyden då også ganske fantastisk.

Skilnaden mellom manuell, halv- og heilautomatisk platespelar er eigentleg armen. Ein manuell arm må setjast i rilla, og løftast ut når du er ferdig med avspeling av platesida. Går du bort frå spelaren, risikerer du å gløyme stiften i rilla, og du får unødig slitasje på pickupen. Er dette eit problem, kan du ha ein halvautomatisk spelar, der armen sjølv returnerer når plata er slutt (det finnest også eit par remediar som løftar armen for deg, som kan ettermonterast på ein god del manuelle spelarar). Endeleg har vi dei heilautomatiske, som automatisk både sett stiften i rilla, og returnerer armen når plata er slutt.
Tendensen er at dei heilautomatiske armane til tider er litt meir sårbare og ikkje kan fåast i fullt så god kvalitet som dei verkeleg gode manuelle armane. Dei er oftast fastmonterte og ein integrert del av platespelaren, slik at du ikkje kan angre deg og skifte anten arm eller drivverk separat. Men med eit grundig gjennomtenkt pickupval vil du likevel kunne få ein svært god automatisk platespelar.
Gløym alle "platevekslarar" og jukeboksar. Nesten alle desse (eg har høyrt om EITT heiderleg unntak) slit platene unødig mykje.

Dei to definitivt mest aktuelle vinylformata er singlar og LP. Singlar roterar med 45 rpm, og har typisk ein låt på kvar side, medan LP roterar med 33,33 rpm og har inntil 25 minutt musikk pr.side. Større rotasjonsfart gjev generelt betre lyd, og det finnest også ein del 45 rpm-versjonar av LP-typen i dyre spesialutgåver, som verkeleg kan få deg til å lure på om CD har noko for seg lydmessig...
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar