incubus
Aktiv
E-post
Har nå sjekket i lange tider vedr. kjøp av 32" LCD - og jeg har vel egentlig funnet kun 2 modeller av interesse: Toshiba 32WL58P til ca. 17500.- og Panasonic TX32LX500F til ca. 22000. Ser at Toshibaen har fått glitrende kritikker i Tyskland, ellers er jeg rimelig blank på den. Panasonicen vet jeg jo leverer. Noen som kan hjelpe med gode råd, linker o.l.
TedN
Aktiv
E-post
Hei, jeg kan ikke finne noe på denne Toshiba'en i noen av de vanligste kildene her i Norge. Jeg så også at tyskere skryter av den, så det hadde vært moro å fått vite mer.
Kontrastforhold var ikke veldig høyt, men nå er jeg heller ikke sikker på om 3-6000:1, som mange av de nye LED-baserte modellene oppgir, er så veldig reelt.
I samme prisnivå som du antyder finner du jo også en del av de nye LED-modellene da, blant annet:
LG RZ-32LP1
Philips 32PF9966
Samsung LE32R51 ("lillebroren" til den fra den teite TV-reklamen)
På prisjakt.nu (Sverige) kostet LG fra 17K og Philips fra 20,5K. Advance.no annonserer faktisk Samsungen til 13,7K, noe som må være et varp...
Jeg vurderer 40-tommeren til Samsung (LE40R51) og må si at jeg er imponert over det jeg har sett av den. Lillebroren burde ikke være noe dårligere