Logo

Tilkobling av 42pa30

Skriv et svar
08.02.2005 15.01.08 #1 av 3
Postet av: Trond Erik
Lurte fryktelig på tilkoblingen av DVD på denne. Har brukt en komponent kabel som jeg kjører progressivt. Det rare er at jeg ikke fikk bilde før jeg brukte scart i tillegg. Som jeg har skjønt det er AV4 på tv'en både scart og komponent. Det går vel ikke å kjøre progressivt via scart, så bilde må vel komme via komponentkabelen. Bare så rart at jeg måtte bruke scart i tillegg for å få bilde. Skal det være slik? Er det bare Panasonic som har denne løsningen, eller er det vanlig?
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.02.2005 17.52.42 #2 av 3
Postet av: Rune
Jeg tror du må ha koblet noe feil. Det er ikke nødvendig å bruke scart samtdig. Du er klar over at du må trykke flere ganger på samme knapp for å aktivere komponent inngangen?

Hvilken DVD spiller er det snakk om?`Har du satt den i riktig stilling?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
08.02.2005 18.32.13 #3 av 3
Postet av: Trond Erik
"Rune" skrev:Du er klar over at du må trykke flere ganger på samme knapp for å aktivere komponent inngangen?

:oops:

Takk for det Rune, lærer noe hver dag. Litt tidlig med hjemmekinosjef kanskje :lol:
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Skriv et svar