Trond Erik
Hjemmekinosjef
E-post
Lurte fryktelig på tilkoblingen av DVD på denne. Har brukt en komponent kabel som jeg kjører progressivt. Det rare er at jeg ikke fikk bilde før jeg brukte scart i tillegg. Som jeg har skjønt det er AV4 på tv'en både scart og komponent. Det går vel ikke å kjøre progressivt via scart, så bilde må vel komme via komponentkabelen. Bare så rart at jeg måtte bruke scart i tillegg for å få bilde. Skal det være slik? Er det bare Panasonic som har denne løsningen, eller er det vanlig?
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Jeg tror du må ha koblet noe feil. Det er ikke nødvendig å bruke scart samtdig. Du er klar over at du må trykke flere ganger på samme knapp for å aktivere komponent inngangen?
Hvilken DVD spiller er det snakk om?`Har du satt den i riktig stilling?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Trond Erik
Hjemmekinosjef
E-post
"Rune" skrev:Du er klar over at du må trykke flere ganger på samme knapp for å aktivere komponent inngangen?
Takk for det Rune, lærer noe hver dag. Litt tidlig med hjemmekinosjef kanskje
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"