aLmAnZo
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
gidder ikke skrive annmeldelse, men fy faen for en film. *anbefalt*
boly
Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
jepp, den ruler
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
Jeg har ikke sett den selv, men hva er så bra med den.. Jeg er litt skeptisk til bruken av dukker i filmen?? Jeg ser at det er trey parker som har regissert den..
Perceval
Kunnskapsrik
E-post
den er morsom, full av små hint rundt amerikas utenrikspolitikk og matcho behaviour de siste årene. er ikke laget for å oppfylle de "politisk korrekte" (eller er de politisk korrekte
) tingene rundt amerikas utenrikspolitikk..
hysterisk morsom, men litt langdryg... godt anvendte timer vertfall...
Ikke alle kan kalle seg det samme som oss, Expert
nutts
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
aLmAnZo
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Kjell
Aktiv
E-post
Artig film med en del slående replikker. En parodi på amerikanere og USA. Hvis du har en god subwoofer er lydsporet verdt å høre på. Klare fine bilder er det på en projektor i tillegg.
Big
Aktiv
E-post
Filmen er veldig morsom... Hvertfall om du liker litt enkel humor ala south park. De drar med seg et par politiske poenger og overdriver dem maks, velger noen kjendiser de kan mobbe, og det blir morro!
Selvsagt drar de spøken litt langt til tider. men de aller fleste syntes det er morro. (Foreldrene mine syntes kanskje ikke det er like morro, heller litt teit vil jeg tro
)
Det at det er en dukke film er noe av det geniale med filmen. Effektene er helt utrolige. Med tanke på at de styrer alle dukkene med tråder. Masse morsom musikk finnes også på Team America: World Police albumet!
Se filmen!