Logo

Sony VS Microsoft Eller?

Skriv et svar
10.01.2007 23.51.57 #1 av 2
Postet av: Zleepyme
Er Sony iferd med å grave sin egen grav?

Ingen av spillene som kom til release i november(USA og ASIA)er bedre grafisk en 360. Det vil kanskje kommer etter hvert... Kanskje... 360 har vært ute i litt over et år nå, og Nå først kommer gromspillene(Gears of War-Et grafisk nydelig spill)

Når ikke Sony klarer å få spillene bakover kompatibel heller... Hm...
Putta i det første Halo spillet(Halo1) i 360en Det var det første spillet som kom til xbox. Det funka helt perfekt! Hvistnok skalerte 360en automatisk til 4:3 da spillet ikke e 16:9(tenk den gode gamle tiden)NOT!

Verden går framover=) Men vente på PS3? Njet! Den trådløse kontrolleren har ikke engang vibrasjon! Et nettforum sa at den føltes for lett, og bar preg av å være "billig"

Billig kommer ikke spillene til å være med det første. 899,- er spådd(Jeezez!) For dere som venter på PS3, Ikke vent på denne for å oppleve Singstar eller Buzz i HD... Kjøp heller en PS2 mens den enda finnes.

MS Har også klart å utvikle et velfungerende system på nett. X-box Live fungerer helt superb! Vel, du må betale for det, men samtidig er det et sikkert system som fungerer greit på en Microsoft platform. Nettspill går som en drøm. Bare sjekk ut Halo2(nok et xbox1spill som fungerer superb) eller Gears of War.

Er spent på Sony`s Linux versjon...

Ja, er mer for 360 en PS3. Er kanskje ikke helt nøytral(har 360 selv) Men jeg mener det er mange ting som taler imot PS3. Uansett kommer den sikkert til å selge sinnsykt, bare fordi det er den neste Playstation. Men til det kommer et spill som virkelig gruser 360 i grafikk så sitter jeg å observerer "hypen"
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.01.2007 08.41.33 #2 av 2
Postet av: Headbanger Man
Hei, jeg tror bare vi får vente å se. Men Playstation 3 er faktisk bakoverkompatibel. Dessuten synes jeg kontrolleren på PS3 er sweet. Føles litt som om du styrer et romskip når du spiller :wink: Jeg er litt overrasket over at PS3 ikke leverer bedre grafikk en 360en, men som du sier kommer det kanskje etterhvert.. Ellers tror jeg prisen på spillene blir den samme som for spillene til Xbox 360. De koster det samme i USA og jeg tror det blir likt her. Det som jeg synes gjør Playstation 3 mer spennende enn Xbox 360 er Blu-ray. Det er mye av grunnen til at jeg gidder å kjøpe en når den kommer. Og mens jeg venter på PS3, ser jeg film på HD DVD til Xbox 360en min.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar