Odd1814
Aktiv
E-post
Hei
Noen som kan hjelpe?
Har en hkavr7500 der volumet av og til øker plutselig, uten at jeg har rørt volumkontrollen eller fjernkontrollen.
Noen som kan hjelpe?
Johnny
Aktiv
E-post
Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
Likevel er dette et (av mange) kjent problem med HK sine recivere.
Odd1814
Aktiv
E-post
"Johnny" skrev:Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
Takk for svaret,har tatt ut bateriene fra fjernkontrollen, håper det hjelper.
Hvis ikke det hjelper må jeg vel sende den inn
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Knut
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
"Rune" skrev:Dette er et standard feil på HK. Tror den trenger service. Har hørt om dette problemet tidligere.
Noe info her:
http://www.hometheaterspot.com/htsthrea ... in/702764/
Standard problem er å ta litt hardt i, jeg har aldri hatt noen problemer med mine H/K forsterkere.
Uansett så er trolig slike ting en garantisak.
Knut
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Med standard feil mener jeg en vanlig feil. Burde nok brukt et annet ord.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Ronny
Meget Kunnskapsrik
E-post
"Johnny" skrev:Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
ett av mange kjente problemer med H/K ????? Har hatt h/k i alle år ..har aldri hatt noen problemer med de... tror ikke du helt vet hva du prater om
Knut
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Ronny
Meget Kunnskapsrik
E-post
Johnny
Aktiv
E-post
"Ronny" skrev:"Johnny" skrev:Det samme skjedde noen ganger da min DPR2005 var helt ny. Jeg tror det var fjernkontrollen som hang seg opp, og det ordnet seg etter at jeg "moet" volumknappen litt.
ett av mange kjente problemer med H/K ????? Har hatt h/k i alle år ..har aldri hatt noen problemer med de... tror ikke du helt vet hva du prater om
Du skal passe deg, jeg vet hvor du bor......
Fra spøk til revolver så har jeg et innntrykk at det er en del feil med HK sine produkter. Selv om dette som alt annet blir produsert i Kina, så er det jo fortsatt amerikansk. Det vil si best, så lenge det virker. Paralellen til bilindustrien er ganske iøynefallende.
Faller
Hjemmekinosjef
E-post
defo og jeg leste engang en historie om at H/K forterkere skrur seg opp og at det faktisk er et problem med NOEN av forsterkerne til H/K. hva man må gjøre husker jeg ikke, men det har skjedd med flere!
Defo
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
"Odd1814" skrev:Hei
Noen som kan hjelpe?
Har en hkavr7500 der volumet av og til øker plutselig, uten at jeg har rørt volumkontrollen eller fjernkontrollen.
Noen som kan hjelpe?
Det samme har skjedd min Cambridge Audio reciever et par ganger....
Sitter og hører rolig på musikk og plutselig skrur volumet seg kraftig opp.....
Har ikke skjedd på en god stund nå, men men...!
Mvh.
Defo