Tony Montana
Aktiv
E-post
23995,- på Elkjøp nå.
Veldig bra pris, men kommer Panasonic med HDTV plasma snart?
Trond Erik
Hjemmekinosjef
E-post
Har kjøpt
Tok demo'en som sto utstilt (har stått utstilt i en uke). Husk at prisen er uten fot eller veggfeste. Foten koster kr.2495,-.
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
Hvor mye fikk du demo modellen får? måtte du betale samme pris som ny?
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Hei,
Snakket med en selger på Bonus Expert for to uker siden. Han sa at det snart kom Hd-plasmaer fra Panasonic til butikken. Fra da av vil sansynlig alle plasmaene fra Panasonic ha Hd oppløsning (min egen kommentar).
Nå er det HD som gjelder. Dumt å kjøpe noe annet, selv om jeg registrerer at andre mener noe annet.
Trond Erik
Hjemmekinosjef
E-post
"Bombadil" skrev:Hvor mye fikk du demo modellen får? måtte du betale samme pris som ny?
Han slo av noen kroner, men siden den nettopp ble satt opp gadd jeg ikke å lage noen big deal pga det. Hadde stilt seg anderledes om den hadde stått oppe noen måneder og/eller hadde hatt noen skjønnhetsskader. Synes bare det er deilig og slippe den oppakkingen, monteringen og ikke minst all embalasjen. Bare opp på benken og plug and play
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Trond Erik
Hjemmekinosjef
E-post
"bomholt" skrev:Hei,
Snakket med en selger på Bonus Expert for to uker siden. Han sa at det snart kom Hd-plasmaer fra Panasonic til butikken. Fra da av vil sansynlig alle plasmaene fra Panasonic ha Hd oppløsning (min egen kommentar).
Nå er det HD som gjelder. Dumt å kjøpe noe annet, selv om jeg registrerer at andre mener noe annet.
Er nok en av de dumme jeg da
. Ser ikke helt poenget når verken TV2 eller NRK har lagt noen planer for HDTV. Da får jeg heller kjøpe ny TV i 2010 eller når det enn skal komme. Husker også at noen sa det samme for noen år siden ang DAB radio
- MaRe -
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Grattis med ny TV!
Enig,innen år 2010 så kommer jeg til å bytte ut min 42"plasma til en 50" LCD etc som takler alt.
Rooen
Aktiv
E-post
Konge tv og til den prisen så er d ikke mangen plasma som er bedre
Stiffa
Aktiv
E-post
Dersom noen er på jakt etter fot til Panasonic plasma PA30, så har jeg tilgjengelig. Ta evenuelt kontakt.