Logo

PANASONIC TH42PA30

Skriv et svar
07.02.2005 14.26.07 #1 av 10
Postet av: Tony Montana
23995,- på Elkjøp nå.

Veldig bra pris, men kommer Panasonic med HDTV plasma snart?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.02.2005 15.00.54 #2 av 10
Postet av: Trond Erik
Har kjøpt :D Tok demo'en som sto utstilt (har stått utstilt i en uke). Husk at prisen er uten fot eller veggfeste. Foten koster kr.2495,-.
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
07.02.2005 16.04.36 #3 av 10
Postet av: Bombadil
Hvor mye fikk du demo modellen får? måtte du betale samme pris som ny?
07.02.2005 17.01.50 #4 av 10
Postet av: orso
Hei,
Snakket med en selger på Bonus Expert for to uker siden. Han sa at det snart kom Hd-plasmaer fra Panasonic til butikken. Fra da av vil sansynlig alle plasmaene fra Panasonic ha Hd oppløsning (min egen kommentar).
Nå er det HD som gjelder. Dumt å kjøpe noe annet, selv om jeg registrerer at andre mener noe annet.
07.02.2005 19.10.26 #5 av 10
"Bombadil" skrev:Hvor mye fikk du demo modellen får? måtte du betale samme pris som ny?

Han slo av noen kroner, men siden den nettopp ble satt opp gadd jeg ikke å lage noen big deal pga det. Hadde stilt seg anderledes om den hadde stått oppe noen måneder og/eller hadde hatt noen skjønnhetsskader. Synes bare det er deilig og slippe den oppakkingen, monteringen og ikke minst all embalasjen. Bare opp på benken og plug and play :D
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
07.02.2005 19.16.13 #6 av 10
"bomholt" skrev:Hei,
Snakket med en selger på Bonus Expert for to uker siden. Han sa at det snart kom Hd-plasmaer fra Panasonic til butikken. Fra da av vil sansynlig alle plasmaene fra Panasonic ha Hd oppløsning (min egen kommentar).
Nå er det HD som gjelder. Dumt å kjøpe noe annet, selv om jeg registrerer at andre mener noe annet.

Er nok en av de dumme jeg da :lol: . Ser ikke helt poenget når verken TV2 eller NRK har lagt noen planer for HDTV. Da får jeg heller kjøpe ny TV i 2010 eller når det enn skal komme. Husker også at noen sa det samme for noen år siden ang DAB radio :wink:
07.02.2005 19.16.26 #7 av 10
Postet av: - MaRe -
Grattis med ny TV! :D Enig,innen år 2010 så kommer jeg til å bytte ut min 42"plasma til en 50" LCD etc som takler alt. :D
07.02.2005 19.27.34 #8 av 10
"- MaRe -" skrev:Grattis med ny TV! :D Enig,innen år 2010 så kommer jeg til å bytte ut min 42"plasma til en 50" LCD etc som takler alt. :D

Thanx :wink:
08.02.2005 20.11.16 #9 av 10
Postet av: Rooen
Konge tv og til den prisen så er d ikke mangen plasma som er bedre :o
09.02.2005 21.40.49 #10 av 10
Postet av: Stiffa
Dersom noen er på jakt etter fot til Panasonic plasma PA30, så har jeg tilgjengelig. Ta evenuelt kontakt.
Skriv et svar