laffen
Aktiv
E-post
Skal koble en Panasonic TH-42PW5 til min digitale paraboltuner og lurer på vilken måte jeg skal få koblet den til.
Er i dag bare pc inn og serial uttak på den , men det finnes tillegsutstyr men hvet ikke vilken jeg må ha av disse komponentene får å få beste bilde :
Tilleggsutstyr:
Slot-In Kort:
- TY-42TM4Y BNC Video (Komponent, Kompositt, Y/C)
- TY-42TM4Z RCA Video (Komponent, Kompositt, Y/C)
- TY-42TM4D DVI Terminal Board
- TY-42TM5G RGB Active Through Terminal Board
- TY-42TM5H Tuner Input Board
Utaket på tuneren min er: vcr scart, tv scart, aux scart, s-vhs ,audio digital rca output og video rca output
.
Eller kan jeg bare bruke en converter Overgang fra SCART RGB til komponent via VGA rett på pc in på tv.
Takker på fårhånd er langt i fra inne på dette her.
Johnny
Aktiv
E-post
Du har flere muligheter avhengig av hvilket utstyr du vil koble til skjermen. Begrenser det seg til Satelitt-tuneren så holder det med den inngangen du har, men den vil jo også vere kjekt å ha til PC.
Jeg ville kjøpt Z-kortet. Da har du litt flere muligheter uten at det koster så mye.
laffen
Aktiv
E-post
Takker så mye ,er det alt jeg trenger det da .
TY-42TM4Z RCA Video (Komponent, Kompositt, Y/C) dette du mente.
Skal jo ha dvd og xbox til den også men det kan vel gå gjennom parabol tuneren eller ?.
Kan da heller ikke finne ut hvem som forhandler dette kortet,noen forhandlere du kunne tenke kunne ha slikt inne.
Tusen takk igjen for hjelpen
laffen
Aktiv
E-post
Johnny
Aktiv
E-post
Jeg ville heller brukt penger på riktige innganger i skjermen. i dette tilfellet et scart kort. På det andre kortet sitter inngangene du trenger til resten av utstyret. Å serikoble komponentene er ikke den kvalitetsløsningen skjermen din fortjener. Disse kortene får du kjøpt der de selger slike skjermer.
laffen
Aktiv
E-post
http://www.avhifi.no/main.php3?PI=11&PNO=9170
Skulle ikke være noe problemer med denne mente di .
Dette skrev de.
Det er avhengig av at parabol tuneren har RGB ut på SCART kontakten. Det kan du se i manualen eller i menyen om det er mulig å sette den til RGB ut.
Kvaliteten blir ikke forringet da VGA kontakten også er RGB.
Noen formeninger med dette .