Logo

No Sync - Hyundai HLT-3272

Skriv et svar
31.05.2006 17.53.45 #1 av 4
Postet av: missjones
Fikk nettopp dette tvet i hus og når jeg slår det på kommer det opp: Ny Sync og det eneste jeg får gjort er å slå det av og på. Jeg har koblet til DVD spiller og Kabel TV men ingen reaksjon.

Er tvet ødelagt?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.05.2006 18.33.31 #2 av 4
Postet av: Rune
Får du valgt innganger? (trykke på scart innganger osv)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
31.05.2006 19.02.16 #3 av 4
Postet av: missjones
Hei. Har fått det til nå. Bare trykket i vilden sky. Trodde Menu også gikk som OK men man måtte trykke på bortover mot høyre. Så jeg driver å holder på nå. Men signalet for kabel var ikke mye å skryte av. Og det tar evigheter å stille inn. Har fått testet ved pc og det var kjekt å se Lost på så stor TV!

Men kabelen fra selve pcen til skjermen er for kort og kabelen fra intaket påkabel tvet er for kort, så jeg må velge enten eller.

Men har lengde på kabel fra tv til veggen noe å si på kvaliteten så lenge det fungerer? Jeg kjøpte nylig ny kabel, men den fungerer dårlig, mens en annen kabel jeg har fungerer bedre.

Og er det mulig å få fem, seks meter lange kabler fra pcen til tven?
31.05.2006 19.38.44 #4 av 4
Postet av: Rune
Det er ingen problem å få 5-6 meter lange kabler til pcn. Noen meter lang antennekabler er i utgangspunktet ingen problem hvis plugger og kabel er av ok kvalitet. (kablene går tross alt mange hundre meter videre hvis du har kabel TV så noen ekstra meter gjør ikke så mye til eller fra.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Skriv et svar