Heisann,
Sliter litt med å få koblet sammet de diverse tingene jeg har her, dvs TV, hjemmekino og PC/PS3.
Hjemmekino'en er en LG HB405SU, og
TV'en er en phillips 42" 5000 serie
Jeg har koblet hjemmekino og TV med en HDMI kabel, og med det fungerer lyd og bilde kanon om det blir kjørt direkte fra hjemmekino'en. Men det jeg vil, er å kunne spille playstastion, eller koble pc til tv'en, og få lyd fra hjemmekino høytalerne.. Det samme gjelder vel forsåvidt for bare det å se på TV, jeg vil ha lyd fra hjemmekino høytalerene.
For øyeblikket er alt koblet til ved HDMI kabler, slik: Hjemmekino -> TV <- PC/PS3, men dette ser ikke ut til å funke..
Så jeg tenkte å bruke en coaxial kabel, men det viser seg at hjemmekino'en ikke har en slik inngang..
Noen forslag til hvordan jeg kan muligens koble dette for å få det slik jeg vil?
På forhånd takk,
hilsen en udugelig sjel når det kommer til kabler
EDIT:TV'en har disse forskjellige input'ene: RGB, Digital Audio out, HDMI, audio in(DVI/VGA), antenne 75 ohm, VGA, USB, Og component innganger 5 stk, vet ikke helt hva jeg skal kalle de : Pr, Pb, Y, L, R. Er også en serv.U
Hjemmekino har disse forskjellige input'ene: video out, aux(L/R) input, Component video (y Pb Pr) output, optical in, HDMI out, Lan port