Logo

Hvordan "nullstille" Denon AVR-3808

Skriv et svar
28.12.2011 18.31.44 #1 av 1
Postet av: bentyman
Er det noen som vet om det går an å nullstille denne receiveren slik at oppdateringene kan lastes inn på nytt? Grunnen til at jeg spør er at jeg kom borti et lite problem med avspillingen av Star Wars episode IV, kapittelbytte mellom 15/16 som vistnok er et kjent fenomen på forskjellige fora. Det som skjer er at lyden faller ut noen millisekunder to ganger i dette kapittelbytte. Jeg har prøvd å oppdatere til siste firmware, men får bare beskjed om at jeg har den siste. I dette forumet, så henvises det til at en nyere DSP enn det som er på receiveren min, skal vistnok løse problemet.

Så jeg sjekket litt på Denon sine hjemmesider, tastet inn serienummeret og fikk frem en liste over loggen på firmwarene til min receiver. I følge den lista, utifra versjonsnummeret på receiveren, så er den siste versjonen jeg har fra 15.10.08
Men det har kommet fire oppdateringer siden min versjon, men som sagt, jeg får bare beskjed om ayt min versjon er den siste, hvilket den ikke er.

Grunnen til det er at ved den oppdateringen fra 15.10.08, når jeg tenker på det i ettertid, så gikk strømmen i huset mitt under oppdateringen så den ble avbrutt. De gangene jeg har slått av forsterkeren og slått den på igen, så står det i displayet: Connection failed, Update retry (eller no sånt) Men hvis jeg går den fysiske veien for å finne ny firmware, nyeste versjon altså.

Så er det noen metode for å nullstille slik at den ikke husker den avbrutte oppdateringen slik at jeg får oppdatert til firmware av 27.04.10 så kanske min Star Wars film vil virke uten lyd dropout? Håper virkelig noen der ute har en løsning på dette, det hadde gjort jula enda bedre. På forhånd, Takk
MOVIES
[b]Denon AVR3808 *Toshiba Regza 37WL68P *Panasonic DMP-BD50 [ABC] *Sony BDP-S560 *Pioneer DV-696AV *Vantage HD7100[/b]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar