bosn1
Aktiv
E-post
Hei hei !!! Har fått godkjenning av kona til å kjøpe lcd tv ! Ønsker å ha minimum 42" Og den burde ikke koste mer en 20000,- Er det noen som har noen forslag til gode kjøp ???? Burde jeg ha "full" HD tv ??? alle svar er bra
Hilsen BJORNOWSKI
bosn1
Aktiv
E-post
hadde ikke tid på å få svar jeg
kjøpte meg toshiba lcd tv 42wlt68 som jeg foreløpig er jææææævlig fornøyd med
Kostet litt mer en jeg hadde råd til, men jeg bruker jo noen timer foran tv da
SKÅL !!!
liam
Aktiv
E-post
Jeg ville valgt PIONEER 4270XA (plasma da).
bosn1
Aktiv
E-post
Jeg så på pioonern, men syns toshiba tv var muligens like bra
Litt redd for plasma tv, da jeg ofte sovner foran tv`n. Synd hvis bilde brenner seg fast
bosn1
Aktiv
E-post
"liam" skrev:Jeg ville valgt PIONEER 4270XA (plasma da).
Det er en jævlig fin tv det å !!! Har lenge siklet på pioneer , men jeg fant ut at lcd passet best til mitt bruk. Pioneer har jo ikke lcd tv ?????
AndreWerdenskrieg
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
"bosn1" skrev:"liam" skrev:Jeg ville valgt PIONEER 4270XA (plasma da).
Det er en jævlig fin tv det å !!! Har lenge siklet på pioneer , men jeg fant ut at lcd passet best til mitt bruk. Pioneer har jo ikke lcd tv ?????
Hva skal du bruke TV'en til? TV/film? Pc/spill?
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
bosn1
Aktiv
E-post
Tenkt i hovedsak til å bruke tv`n til tv titting og film, men vil også forsøke å bruke den med data. Har ikke hatt tid til å prøve det enda.
AndreWerdenskrieg
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
"bosn1" skrev:Tenkt i hovedsak til å bruke tv`n til tv titting og film, men vil også forsøke å bruke den med data. Har ikke hatt tid til å prøve det enda.
Hvis du primært skal bruke TV'en til film og TV-titting er jeg litt overrasket over at du har funnet ut at LCD passer best til ditt bruk. Normalt sett passer plasma best til slikt. Med fare for å høre ut som en plasma-fanatiker så vil jeg igjen anbefale en god plasma.
Enten Pioneer 4270XA eller Panasonic's nye PV70. Legg i få tusen ekstra og du har den nye 50" til Panasonic.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue