Jaskus
Aktiv
E-post
Jeg har vært en tur på elkjøp og fått et tilbud på en LG 42PC3RA til 14.500 selgeren der sa at den var bedre en tilbudet som elprice har på PV4260E som de har til 12.999, sjekket på nettet ang LG42PC3RA og ser at NetonNet har samme tv`n til 9.999 har også vurdert LG42PC1R ser at den også koster rundt 12.999, synes selv at designet på Lg tv`n er finest.
Har svært lite peiling på slike ting og lurer på om noen kan være behjelpelig med å anbefale et av disse produktene, ser at Pv4260E får mye skryt her på sidene, men selgeren på elkjøp sa LG var bedre pga glasset og at den var vifteløs, finner også svært lite informasjon ang LG42PC3RA, føler at selgeren på elkjøp ikke fortalte meg hele sannheten.
Håper på raskt svar
Mathia
Aktiv
E-post
Har selv PV60. Kjøpte den pga. alle testene den har vunnet, samt alt skytet den har høstet på flere forum og nettsider.
Slo til på Elprice's kanontilbud, og angrer ikke et sekund!
Fantastisk TV rett å slett:P
Viftene hører du overhode ikke, ved mindre du slår av alle andre tekniske enheter i rommet og går helt bort til TV'en da.
Selv da hører du knapt noe...
Hva er liksom i veien med glasset til PV60'en?
Jaskus
Aktiv
E-post
Forskjellen på glasset var at på LG lå glasset nærmere bildet enn på Panasonic, hva det har og si vet jeg ikke, kanskje du ser bilde dobbelt om du ser på Tv`n fra siden!
jensemann73
Aktiv
E-post
ville om muig ventet til panasoic slapp den nye gen tv
lyngdorf 2200 og B&W 703. Panasonic TH 42 plasma og panasonic 50 diga dvd.
syff
Aktiv
E-post
Nettside
PV60 er veldig trygt kjøp. Jeg hadde ikke nølt!
Din guide til valg av ny flatskjerm: FlatskjermTV.no
pederb
Hjemmekinosjef
E-post
kjøpte selv pv60, og angrer ikke ett sekund. ser ikke helt vitsen med å vente til den nye gen kommer.. da må du sikkert opp i 20000kr for den billigste varianten.. pv60 får du jo snart til halve prisen.
men hvis du har rævva full av gryn er d jo fett med en splitter ny TV (nye gen til Panasonic eller Pioneer f eks)
Bygger kino =)