Logo

Footstar

Skriv et svar
13.08.2010 18.14.01 #1 av 3
Postet av: bardhe
Slenger inn en liten tråd om dette spillet, noen andre på forumet som spiller det?

Tredje VM skal snart arrangeres, og brukermassen til Norge trenger nye spillere.

Footstar(Planetarium Football Star) er et spill hvor du kontrollerer en fotballspiller som du forsøker å få til å bli den beste spilleren planeten noen gang har sett.

Hovedoppgaven er å trene spilleren din så godt du kan. Det vil åpne dører så du får spille for de beste lagene og få en god kontrakt så du får en bra livsstil. Du bør også sørge for at du har god relasjon til din lagleder så du får spille mest mulig. Jo mer du spiller jo mer kamperfaring får du og det igjen gjør at du spiller bedre. Med gode prestajoner vil du etterhvert spille sammen med mange andre stjernespillere rundt om i verden.

Selv heter jeg Christian Møller, og er A-landslags-keeper. Jeg er også manager for et nystartet lag som heter Grevlingene.

Spillet er definitivt verdt å teste ut!

http://www.footstar.org/
NB: Det tar litt tid før du får tildelt en spiller, men ikke mist motet av den grunn
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.08.2010 19.24.54 #2 av 3
Postet av: teebee
hehe stili. må vel prøve det. drømte om dette når jeg spillte cm (nå fm) i gamle dager.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.08.2010 19.52.53 #3 av 3
Postet av: bardhe
si fra når du har fått en spiller, så kan jeg prøve å guide deg :smile:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar