RJ
Hjemmekinosjef
E-post
Har lyst å kjøpe nye høyttalere til surrounden heima og har sett litt på CV Classic.
Er det noen som har erfaring med denne serien?
Kor bra/dårlig er desse i forhold til andre med tanke på kvalitet kontra pris?
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
CV har vært testet tidligere i audiofile blader og betegnes som "Bang for the Bucks". Store og lettdrevne, selv om jo sterkere forsterker jo bedre. Dette er brutale høytalere som nærmest gjør det unødvendig å ha sub.
Skal være utrolig morsom i hjemmekinoen. Men de maler lydbildet med tykkeste/bredeste pensel, så hvis fiolin gnikkel står på musikk smaken så styr unna. Men på popp, rock og tekno er de perfekte. Du kan titte på MaRe sin hjemmekino, følg link;
http://min.hjemmekino.no/-MaRe-/
Spør om hvordan de fungerer der.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
RJ
Hjemmekinosjef
E-post
Er det ingen andre som har noen positiv/negativ erfaring med disse høyttalerene??
Tercius
Aktiv
E-post
Kan ikke uttale meg direkte om CLSC, men jeg har fortsatt mine 10 år gamle dc-12, og de funker godt.
MEN, de har ikke verdens fineste lyd, men du kan blåse hodet av hvemsomhelst med CV og en god forsterker.
Som det ble skrevet, bang of the bucks, lettdrevne og mye lyd for pengene.
kjelle
Bilstereoekspert
E-post
til prisen mener jeg dette er konge høyttalere.viss du er den rocka typen.passer best til rock,heavy,rap osv...ikke noe klassisk høyttaler med andre ord.mener den med 10" bass skal holde i massevis.mellomtonen er lik på alle.arrester meg viss jeg tar feil
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Kjhaga
Hjemmekinosjef
E-post
Som de øvrige svarer, kjempehøyttalere som står for en støyt. Har hatt mine i 21 år, og de blåser like godt i hjemmekinoen.....
Mvh Kjell