Logo

AVexpo 2009, hifi og hjemmekinomessa! Flyttet til oktober!

Skriv et svar
03.11.2008 13.16.44 #1 av 5
Postet av: Snickers-is
Velkommen til AVexpo 2009 på Gardermoen!

For dem som ikke har fått dette med seg er denne messen altså flyttet til 10. og 11. oktober.



Enten du kommer med fly, tog eller med en av de mange shuttlebussene fra de mange store parkeringene rundt Gardermoen havner du praktisk talt rett inn på resepsjonstrappa til hotellet. Der omgis du av fakler på vei inn mens du kan se rett inn på et 20-talls utstillere gjennom den lange glassfasaden mot konferranseavdelingen i underetasjen.

På veien inn vil du også legge merke til den første utstilleren du kommer til, i peisestuen med panoramavinduer rett ut mot trappen. Om billettkøen er lang kan du jo like gjerne gå inn der og varme deg foran gasspeisen mens du får med deg det som måtte være utstilt der inne.

Med messekatalogen i hånda vil du lett orientere deg; utstillingene er konsentrert i 2 områder, hhv konferranseavdelingen i underetasjen og mer tradisjonelle overnattingsrom i 2. etasje.

I underetasjen vil du til finne en konferranseavdeling som til sammen har 25 rom. Omtrent like mange utstillere skal bli å finne i fellesarealene på mer eller mindre konsentrerte områder. Hele 8 rom er på over 60kvm og akustikken er langt bedre enn vi har vært vant med på slike messer fra tidligere.

I 2. etasje vil romslige overnattingsrom bli benyttet. Flere av disse er suiter, og blir pågangen frem mot messa stor nok skal vi kunne stille over 100 rom til disposisjon.


Om kort tid vil vi legge ut nettside der vi fortløpende vil informere om hvilke utstillere dere kan forvente å treffe på messa. Her vil vi også legge ut konkrete tilbud fra utstillerne, bilder og informasjon, tips om billige reisemetoder, hotellovernatting osv.


Når? 10. og 11. oktober.


Dette er hva vi vil dele med dere i første omgang. Dere må selvsagt bare spørre. Vi vil også ta et forbehold om at ting kan bli endret.

MVH
Anders og Jørn Rune
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2008 16.23.50 #2 av 5
Postet av: Typhoon7
Spennende. Dette må jeg få med meg. Ser det er god plass i kalenderen min disse dagene. :-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2008 21.12.39 #3 av 5
Postet av: Rune
Dette høres skikkelig bra ut. Håper dere klarere å skape skikkelig entusiasme fra leverandørene og at hotellet har såpass gode priser at de fleste leverandørene har råd til å stille i disse finanskrisetider.

Jeg kommer iallfall :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2008 22.52.19 #4 av 5
Postet av: Snickers-is
Kostnadsnivået ligger svært langt under Plaza. Dette har imidlertid lite med hotellets priser å gjøre. Husker du suiten som Stereofil hadde i 2005? Var vel på 30kvm. Den kostet 40 000 å leie. Senterkjeden hadde da "bygget et hus" inni et av de største rommene i første etg. Tror rommet må ha vært på omkring 100kvm. 150 000kr takk :lol:

Jeg tror simpelt hen han hadde lagt seg på lillestrømpriser.
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2008 22.57.49 #5 av 5
Postet av: Rune
Det høres bra ut. For det er jo alltid en avveining om det er verdt det. Hvor mye ekstra salg får man/mister man hvis man stiller/ikke stiller.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar