Logo

www.nomantica.com

Skriv et svar
29.06.2005 09.01.45 #1 av 4
Postet av: spott
Er det noen som har kjennskap til denne butikken..?

Etter mine utregninger kan du få en 42" PA50 til 15-16000 inkludert norsk moms... :shock:

Det kan da umulig stemme...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.06.2005 09.32.05 #2 av 4
Postet av: Knut
"spott" skrev:Er det noen som har kjennskap til denne butikken..?

Etter mine utregninger kan du få en 42" PA50 til 15-16000 inkludert norsk moms... :shock:

Det kan da umulig stemme...


Får ikke denne siden helt til å se ut som en butikk ... virker som de videreformidler linker til selgere osv ... men når det står "Get a FREE plasma tv" bør sirener og blålys begynne å blinke ... ville vært forsiktig med dette opplegget.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.06.2005 13.37.45 #3 av 4
Postet av: spott
Det ble vist en liten skriveleif.. :oops:

siden heter numatica, ikke numantica..

det ser ut som en seriøs butikk.. skal vistnok være stor i frankrike..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.09.2005 21.46.53 #4 av 4
Postet av: eppen
Hei

Har nå vært leser av forumet og fått mye god info. Det er nå på tide med å gi litt tilbake med mine nyopplevde erfaringer med kjøp av plasma tv fra Nomatica.

Jeg bestemte meg for å kjøpte en Panasonic TH-42PA50, pris ca 15500.- inkl mva og frakt. Uten fot/veggfeste.
På siden står det at leveringstid er ca 2-3 uker + frakt. Med dette i minne, samt at jeg regnet med ca 1 uke ekstra bestilte jeg i begynnelsen av juli. Jeg skulle på sommerferie og hadde en viss frykt for at den kom mens jeg var vekke men tok sjansen allikevel.
Merk at jeg måtte betale ved bestilling. Dette var jeg klar over og brydde meg ikke så mye om det.

Kort fortalt, etter 4 uker spurte jeg dem hva som var status.
Her er svaret: "Du står på venteliste som nr 6"
Ok, tenkte jeg, det er ikke så gale. Når de får neste sending
så får jeg min. MEN NEIDA! Det viser seg at de kun får 2-4 stk
om gangen og det tok 3 nye uker å bli nr 1 i køen og få reservert en tv til meg.

Så endelig etter 7 uker var et tv reservert til meg. Fantastisk tenker jeg, nå kommer det. MEN NEIDA. Etter info om at det skulle bli sendt Tirsdag, så måtte jeg purre, purre og purre for å få det sendt mandagen etter. Det var da 10 dager siden et tv var reservert til meg. Dette var dårlig.
Men tven ble endelig sendt mandagen jeg ble lovet på tro og ære og torsdag var jeg den stolte innehaver av tven. Total leveringstid, 8 uker 4 dager.

Her er min kjappe oppsummering:

Nomatica - Pris. Terningkast 6 (på dette produktet)
Nomatica - Bestilling av varer. Terningkast 2
Nomatica - Svartid support. Terningkast 5
Nomatica - Info fra support Terningkast 3
Nomatica - Sending av varer Terningkast 2
Nomatica - DHL leverandør Terningkast 5 (trekk for ingen info om når på dagen de kommer. Kun 50.- i gebyr for fortolling)
Nomatica - Selve varen Terningkast 6. Kom uskadd og inkl fot selv om det egentlig ikke var med i prisen. Godt pakket.

Kort fortalt. Trenger du ikke produktet nå og det er mye å spare så er det en bra butikk. Men sjekk prisene, det er ikke alltid de er billigst på andre varer. Eks memorystick duo pro 1GB er vesentlig dyrere en alle andre steder.

Håper noen fikk infoen de trenger før de handler hos Nomatica.

Eppen
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar