Logo

Vil ha Lcd-skjerm!

Skriv et svar
07.12.2006 11.51.58 #16 av 28
Postet av: knutinh
Som sagt i post #3, hvis du leser denne generelle posten under, så slipper vi å gjenta grunnleggende ting som er sagt mange ganger før =)

http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=7130
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2006 13.57.14 #17 av 28
Postet av: drsrob
til kr 15525,- MEN de har den IKKE på lager. Ubestemmlig leveranse !!

Noen erfaringer med de ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2006 14.15.50 #18 av 28
Postet av: PAT
"knutinh" skrev:Som sagt i post #3, hvis du leser denne generelle posten under, så slipper vi å gjenta grunnleggende ting som er sagt mange ganger før =)

http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=7130


Er ufattelig klar over det. Ville bare ha litt oppdatert informasjon... :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2006 14.49.45 #19 av 28
Postet av: PAT
"drsrob" skrev:til kr 15525,- MEN de har den IKKE på lager. Ubestemmlig leveranse !!

Noen erfaringer med de ?


http://www.dingz.no/php/art.php?id=318404

Jeg må jo si at den frista litt da... :shock:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.12.2006 11.22.23 #20 av 28
Postet av: PAT
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319652&view=detailed

12995 kr for en 40" Samsung!

Når inngangssignalet på TV'en min nå som er en 20" vanlig kassetv gir et knallbra og skarpt tv-bilde, hvordan vil bildet bli på denne samsungen? Jeg vet at disse tv'ene ikke kan sammenlignes, men har bare et håp om at tv-bildet som samsungen har fått litt kritikk for ikke er så aller verst...

Nå maser jeg fælt men brenner for en slik tv nå.... :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.12.2006 16.22.03 #21 av 28
Postet av: pederb
Må få understreke at denne modellen ikke er en ekte Samsung modell, den har design osv til samsung, MEN bilde panelet (er det ikke d d heter?) er fra en ukjent levrandør..

Dette fikk jeg høre av Hifiklubbens "hovedkontor" i Danmark... 32 og 40 tommeren er derimot rene samsung produkter. :)
Bygger kino =)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.12.2006 20.42.56 #22 av 28
Postet av: PAT
"pederb" skrev:Må få understreke at denne modellen ikke er en ekte Samsung modell, den har design osv til samsung, MEN bilde panelet (er det ikke d d heter?) er fra en ukjent levrandør..

Dette fikk jeg høre av Hifiklubbens "hovedkontor" i Danmark... 32 og 40 tommeren er derimot rene samsung produkter. :)


Nå er det 40" som er aktuell da :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2006 07.52.10 #23 av 28
Postet av: pederb
"PAT" skrev:
"pederb" skrev:Må få understreke at denne modellen ikke er en ekte Samsung modell, den har design osv til samsung, MEN bilde panelet (er det ikke d d heter?) er fra en ukjent levrandør..

Dette fikk jeg høre av Hifiklubbens "hovedkontor" i Danmark... 32 og 40 tommeren er derimot rene samsung produkter. :)


Nå er det 40" som er aktuell da :wink:


Okei.. du nevnte 37" i dine første innlegg.. leste ikke begge sidene.. Men er d ikke greit at andre også er ops på d.. de som vurderer en litt mindre tv?
Bygger kino =)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2006 11.25.37 #24 av 28
Postet av: PAT
"pederb" skrev:
"PAT" skrev:
"pederb" skrev:Må få understreke at denne modellen ikke er en ekte Samsung modell, den har design osv til samsung, MEN bilde panelet (er det ikke d d heter?) er fra en ukjent levrandør..

Dette fikk jeg høre av Hifiklubbens "hovedkontor" i Danmark... 32 og 40 tommeren er derimot rene samsung produkter. :)


Nå er det 40" som er aktuell da :wink:


Okei.. du nevnte 37" i dine første innlegg.. leste ikke begge sidene.. Men er d ikke greit at andre også er ops på d.. de som vurderer en litt mindre tv?


Joda joda, for all del. bare nevnte det liksom, hehe. Kjenner du noe til Samsung 40" på tilbud?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.12.2006 15.04.42 #25 av 28
Postet av: pederb
"PAT" skrev:
"pederb" skrev:
"PAT" skrev:
"pederb" skrev:Må få understreke at denne modellen ikke er en ekte Samsung modell, den har design osv til samsung, MEN bilde panelet (er det ikke d d heter?) er fra en ukjent levrandør..

Dette fikk jeg høre av Hifiklubbens "hovedkontor" i Danmark... 32 og 40 tommeren er derimot rene samsung produkter. :)


Nå er det 40" som er aktuell da :wink:


Okei.. du nevnte 37" i dine første innlegg.. leste ikke begge sidene.. Men er d ikke greit at andre også er ops på d.. de som vurderer en litt mindre tv?


Joda joda, for all del. bare nevnte det liksom, hehe. Kjenner du noe til Samsung 40" på tilbud?


leter faktisk etter akkurat det samme som deg.. Problemet mitt er at de samsung skjermene som er på tilbud har kunn en HDMI inngang.. et stort irritasjonsmoment :? Det jeg har blitt møtt me hver gang jeg skriver et nytt innlegg om ny tv er at jeg skal kjøpe Panasonic PV60 (14000 på Siba akkurat nå) men av en eller annen grunn så er jeg betatt av samsung sine lcd skjermer..
Bygger kino =)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.12.2006 07.43.58 #26 av 28
Postet av: PAT
Jaja, da gikk jeg glipp av Komplett sitt tilbud på Samsung til 12995 kr, fordi jeg var så usikker. Håper prisene går ned etter jul... :(
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.12.2006 12.24.48 #27 av 28
Postet av: drsrob
Fikk den i hus før helgen ( fra Komplett til 12995,- ) og ble meget fornøyd med bildekvaliteten.

Jeg kjører den gjennom Canal Digital "digitale" dekoder og ny Monster Scart kabel og fikk et knall- skapt bilde.
DVD avspilling og så knallbra !

Eneste jeg angrer på at jeg skulle ha kjøpt en 40" istedet.

Anbefales !!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.12.2006 14.57.18 #28 av 28
Postet av: kWern
Plasma kan også være fint til PC-bruk. Har bare testet dette med lillesøstra til EISA-vinneren fra LG (en pasma med harddisk-opptak). Denne støtter i utgangspunktet kun 1024*768, men da blir jo bildet for bredt, så løsningen var HDTV-tilpasset skjerminnstilling med 1280*720 (ATI skjermkort, Nvidia har samme funksjon), som gir meget bra bilde. Oppskalerer DVD fint, og viser serier og liknende i meget god kvalitet (særlig farger og kontrast).
Jeg vil ikke anbefale PC-bruk på en TV-skjerm til noe utover bildefremvisning, film og kanskje spill, så innbrenningsproblematikken tror jeg ikke er veldig stor, spesielt ikke på moderne plasmaer. Det er vel "innbrenningsfaren" og oppløsningen som er grunnen til at de fleste ser på LCD-TVer til PC-bruk. Sitter du og surfer i timesvis foran TVen, eller enda verre, sitter og tegner CAD, så tror jeg du har misforstått litt.

Selv har jeg LCD-tv, og er ganske fornøyd med denne - men så er den bare på 32" tommer da. Hadde jeg hatt behov for større, hadde jeg helt klart valgt et plasma-fjernsyn.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar