Logo

Valg av kombinasjon Receiever/DVD- samme merke

Skriv et svar
15.02.2007 13.24.20 #1 av 4
Postet av: asvaberg
Sikkert en evig diskusjon dette, men jeg trenger råd :roll:

Nå koker det ned til følgende valg:
Denon eller HK

Denon AVR-2307 + DVD-1730, pris 8696,-

HK AVR-245 + DVD 37, pris 8549,-

Begge valgene kan evt endres til ren CD spiller (h.h.v. Denon CDC-500AE eller HK HD-970) og så en OPPO DVD spiller

At jeg ønsker samme merke receiever/DVD(CD) er rent estetisk.
TV'en min er sølvfarget rundt (42PC1RR)



Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.02.2007 16.06.40 #2 av 4
Postet av: petre2006
Ikke spør meg, jeg er mer H/K enn Denon, litt eple og eple diskusjon dette tror jeg. Vel, fra begge supporterleirers ståsted er vel strengt tatt H/K litt freshere på desginet enn hva Denon er, eller hur?

Gå for det du føler, du får knall-pakke uansett hva du velger.

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2007 11.29.47 #3 av 4
Postet av: Shapeshifter
H/K freshere ja... men om designet betyr noe så må du tenke litt på fremtiden også, vil tro at designet til denon holder mye lengre siden det ikke er like spesielt..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2007 13.08.00 #4 av 4
Postet av: Zleepyme
Der må man bare satse=) Begge valg er bra. Har selv Denon og er imponert over holdbarhet og ytelse. Reciveren min er over 8(!) år gammel!=) Bortsett fra å mangle komponent og HDMI, så låter den like bra som ny

Har vært en del diskusjoner om H/K og at de ikke holder over tid på dette forumet. At de ofte er på service O.L.
Om det har vært folk som har vært uheldig, eller om det er generelt vil kun være spekulasjoner fra min side, men jeg ville ha lest litt på forumene her inne før jeg tok et valg :D
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar