Har hatt POV nVTV i ca 8 mnd, og jeg må si det er skikkelig dårlige greier.
Den første ble ødelagt, bare slutta å funke av seg selv. Fikk en ny på garantien, og den ble ødelagt for 2 dager siden.
[size=150][i][u]Ulemper:[/u][/i][/size]
*S-video har ca 1 sekunds forsinkelse, dvs at man ikke kan kople til PS2.
*Kan ikke brenne direkte på DVD, lyden er ikke der, det gjaldt begge kortene.
*Lyden er EKSTREMT lav i forhold til alt annet i Windows, dvs får du en lyd feilmelding så sprenger nesten høytalerne.
*Fant aldri ut hvordan man skal flytte kanalene, f.eks NRK1 til kanal 1 osv.
*Dårlig autoskann, navn på kanalene må legges manuelt.
*Ved manuell record så stoppet rec etter ca 90 min, og når jeg skulle se filmen så funket den ikke. Dette gjaldt bare det ene kortet, men tidsrecord funket bra.
*På nvidia.com står det:
"ForceWare" "Coming soon", det har det gjort i hvertfall i 1 år nå.
[size=150][i][u]Fordeler:[/u][/i][/size]
*Veldig bra bildekvalitet, ihvertfall i forhold til PCTV PRO.
*Utrolig kjekt med PVR
*Følger med DVD Moviefactory 2.5 SE, som bare er helt konge å redigere video med. Enkelt å trimme bort reklame etc, legg til meny med kapitler og det hele.
*Fjernkontrollen som følger med er det beste jeg har vært borti, TV programmet trenger ikke å være aktiv for å styre med fjernkontrollen. Forresten også veldig dyr, noen nettbutikker selger bare fjernkontrollen for 4-500 Kroner!
*Fjernkontrollen kan brukes til å styre PC'en, som en slags mus, men det er et herk.
Jeg skal hvertfall hente meg Haupaugge sin PVR 150 i dag, til den nye 550 PRO tv tuneren kommer
Har forresten bestilt 2 stk av den, ifølge rykter så skal den være vesentlig bedre.
POV nVTV sin blir sendt tilbake , IGJEN
Gidder ikke å finne linken der en fra nvidia sa 550 PRO chippen leverte det beste han noensinne hadde sett.
Edit: Leif var på besøk.
6.jpg (
46,38671875 KB) Vist 569 ganger
board_rvwonder_elite_lg.jpg (
84,9892578125 KB) Vist 564 ganger
Joik har større kraft enn krutt!