Trond Erik
Hjemmekinosjef
E-post
Ja, den er til parabol. Synes den har for mye software-problemer til at jeg vil anbefale den. Man mottar software-oppdateringer via parabolen rett som det er og den siste oppdateringen har vist seg og være meget stabil. Så akkurat nå om dagen kan jeg anbefale den
.
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Knut
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
"Trond Erik" skrev:Ja, den er til parabol. Synes den har for mye software-problemer til at jeg vil anbefale den. Man mottar software-oppdateringer via parabolen rett som det er og den siste oppdateringen har vist seg og være meget stabil. Så akkurat nå om dagen kan jeg anbefale den .
Er Force-dekoderne uansett bedre enn disse kjipe som følger med Canal Digital-pakker? Kobler sammen dekoder og TV + HDD/DVD-opptaker med vanlig scart... Vil man se forskjell på bilde f.eks? En annen ting er programvaren som på min Nokia-dekoder suger og er veldig treg...
Knut
Trond Erik
Hjemmekinosjef
E-post
"knut@extend.as" skrev:"Trond Erik" skrev:Ja, den er til parabol. Synes den har for mye software-problemer til at jeg vil anbefale den. Man mottar software-oppdateringer via parabolen rett som det er og den siste oppdateringen har vist seg og være meget stabil. Så akkurat nå om dagen kan jeg anbefale den .
Er Force-dekoderne uansett bedre enn disse kjipe som følger med Canal Digital-pakker? Kobler sammen dekoder og TV + HDD/DVD-opptaker med vanlig scart... Vil man se forskjell på bilde f.eks? En annen ting er programvaren som på min Nokia-dekoder suger og er veldig treg...
Det klarer jeg dessverre ikke å svare på. Vil regne med at bilde vil bli bedre, siden du har RGB-scart på Force'en. Kjøp en force på elkjøp. 30-dagers returrett gir deg en god mulighet til å finne ut om du er fornøyd eller ikke!
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"