AndreWerdenskrieg
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
Jöss, dette ser jo bra ut.
Jeg vil gjerne gi deg et par tips:
Receiveren trenger luft/kjöling, noe den får mindre av hvis man har DVD-spilleren plassert på den. En annen ting er å få senteren opp fra gulvet. Kan du få et stativ som plasserer den i midten ca rett under lerretet, vil dette öke filmopplevelsen betraktelig. Det er tross alt her all tale kommer og senteren er den höyttaleren det skjer mest i.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
carnesen
Aktiv
E-post
Ja jeg har tenkt på det. Har kjent at den blir noe varm innimellom. Blir godt å få inn et "tv-bord" der etterhvert så jeg kan sette den i en egen hylle uten noe oppå.
En annen ting. Jeg har kommet til å kjøpe en komponent kabel som er omtrent en meter for kort
Er det helt håpløst å skjøte den ? Eller bør jeg bare invistere i en ny lang kabel istedet?
AndreWerdenskrieg
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
"carnesen" skrev:En annen ting. Jeg har kommet til å kjøpe en komponent kabel som er omtrent en meter for kort
Er det helt håpløst å skjøte den ? Eller bør jeg bare invistere i en ny lang kabel istedet?
Vet ikke hvordan det er å skjøte slike, men jeg anbefaler heller å bytte den/selge den og kjøpe en som passer.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue