Logo

Theatre tek

Skriv et svar
24.01.2005 08.32.07 #1 av 3
Postet av: aLmAnZo
hei, jeg lurer på hvor mange som har dette programet, og hva folk synes om det.

Vurderer selv å gå til innkjøp av det, men synes det er irriterende at de ikke har lagt ut en prøveversion, for jeg vil ikke svi av så mye penger (jeg er fattig :p) på programvare jeg ikke vet om jeg blir fornøyd med.

Har noen ærfaringer med dette? Og vil dele dette med meg og andre, hadde det vært fint. Samtidig lurer jeg på om det finnes en demo eller trial version av programmet, så jeg får testa det skikkelig.

Takker for svar på forhånd :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2005 17.10.29 #2 av 3
Postet av: larax
Detter er et veldig bra program. Jeg sitter selv med et surround annlegg til ca 170 000 og jeg bruker theater tek sammen med ffdhow. Bildet blir bedre en allt av dvd spillere på denne siden av 100 000. Det lrever at du har en ganske kraftig prosessor hvis du vil kjøre ffdshow ved siden av. Hvis du laster ned programmet fra theatertek.com så får du prøve det i 7 dager før du ev. må kjøpe. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.10.2005 08.44.27 #3 av 3
Postet av: Ken
Jeg har lastet ned og installert versjon 2.2 (7dager trial) og programmet er ganske ulikt pc-baserte dvd spillere. Men jeg likte menyen og du kan styre det meste fra et trådløst tastatur/eller fjernkontroll.

Positivt:
- Bildekvaliteten mens man spoler er enormt bra.
- lette menyer å operere
- bra info hvis man ønsker å vise media detaljer
- starter i fullscreen
- bra bilde
- mulighet til å lage custom oppløsning (men dette har jeg satt opp på mitt skjermkort) - kanskje en svært nyttig funksjon for folk med projektor.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar