Logo

TECO 32" LCD-TV TL3296RV

Skriv et svar
25.11.2008 13.23.16 #1 av 4
Postet av: Fortvilet
Hjelp!!! Jeg håper noen av dere kan hjelpe meg her.... Har prøvd det meste nemlig.. ;P
Jeg har altså kjøpt TV`n som nevnt ovenfor og problemet med denne er først og fremst bildet.

Ting som beveger seg,..spesielt ansikter og detaljer.. ,"flyter" liksom...litt i slowmotion.. Virker nesten litt som å se gjennom vann.. :shock:
Litt vanskelig for å forklare meg her siden jeg er ei jente uten noen som helt AV-peiling, så håper jeg får fram problemet mitt.. :oops:
Bildet er slik både gjennom GET-boxen og via DVD (hvor det er noe verre faktisk...)

Er dette noe jeg kan fixe ved innstillinger? isåfall hvordan? tar gjerne imot en Donald-forklaring her altså! :D

Lyden er grei, men det "durer" slik at jeg må ha det høyt på for og overdøve dette... det forsvinner når jeg trykker MUTE.. :?:

Noen som kan hjelpe meg så jeg slipper levere fra meg TV til reperasjon!??? Takknemlig for alle forslag!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.11.2008 13.42.07 #2 av 4
Postet av: Berit
Er duringen der fortsatt der selv om antenneledningen er dratt ut?

Er det noen støyfjerning som kan slås av i bildemenyen?
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.11.2008 19.34.35 #3 av 4
Postet av: Fortvilet
hei!

ja during var der selv om jeg tok ut antennekabelen....
i menyen står det noisereduction..og den har forskjellige nivåer fra adaptive til high...satte den på high men det hjalp ikke.. :mrgreen:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2008 19.03.55 #4 av 4
Postet av: Rune
Jeg kjenner ikke denne TV'n men jeg er vel fort rett at utflytingen du oppdager er bare fordi apparatet ikke er av helt nyeste teknologi/panel.

Duringen skal ikke være der. Siden du fortsatt har duringen når du drar ut antennekabelen er det tydligvis internt lyden oppstår. Dette er nok noe du må reklamere på.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar