Logo

stille som ei mus?

Skriv et svar
13.09.2004 20.21.31 #1 av 4
Postet av: thotved
I dag var eg på butikken og såg på en Optoma H30. Denne har et oppgitt støynivå på 30/32db. Finnes det prosjektorer som er en god del stillere enn dette? Er litt småallergisk mot viftestøy =) Har hørt at hitachi skal ha en stille en... Har også sett en veskekjølt crt-projektor, men den var nok litt for dyr =) Noken forslag på stille projektorer?

-Thomas
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.09.2004 20.27.26 #2 av 4
Postet av: thotved
Hitachi PJ-TX10 var visst modellen som var så stille =) Noen som vet om noe lignende? (men helst dlp og bedre kontrast)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.09.2004 21.13.03 #3 av 4
Postet av: Rune
Har en følelse at du er like kresen som meg når det gjelder støy. Hvis du syns at H30 støyer for mye (noe som jeg også gjør) så tror jeg nok du vil syns at Hitachi bråker for mye også.

Den nye Z3 fra Sanyo er kanskje et godt valg, hvis ryktene om 23 db stemmer.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.09.2004 01.14.25 #4 av 4
Postet av: thotved
har hørt (og sett) på hitachi pj-tx10. Den var merkbart stillere enn optoma h30, men fortsatt litt støy ja =) Den hadde også for dårlig kontrast... Har hatt en Maxtor-harddisk som har ført til at eg har utvikla en slags allergi mot høgfrekvent støy... :? Z3'en ser jo lovende ut, men blir nok litt for dyr for meg :( noken andre forslag til stille projektorer?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar