Logo

Sonefri Pioneer dv-575A

Skriv et svar
28.07.2004 15.35.39 #1 av 7
Postet av: grushom
Har akkurat kjøpt meg en Pioneer DV-575A og jeg trenger den sonefri!
Pioneer sa at det gikk an å få den sonefri men de sa at den måtte på verksted.
Det måtte ikke loddes noe inni den men det måtte gjøres med en fjernkontroll eller lignende!

Greia er bare det at jeg ikke gidder å levere den inn på no verksted!

Er det noen her som kanskje kan hjelpe meg???
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.07.2004 18.57.19 #2 av 7
Postet av: Berit
Stikk bare innom nærmeste forhandler å spør dem. De fleste som selger Pioneer har en slik kontroll. Slik er det iallfall i Trondeim.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.09.2004 11.14.26 #3 av 7
Postet av: amatøren
Der du kjøpte den og så sier du at du vil ha den sonefri gratis. De har en ferdig programmert fjernkontroll, hele operasjonen går på 1 minutt, tull å betale for det iallfall. Hvis de ikke hadde gjort det gratis for meg i butikken ville jeg ikke handlet der igjen iallfall
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.09.2004 16.40.54 #4 av 7
Postet av: torkelom
"amatøren" skrev:Der du kjøpte den og så sier du at du vil ha den sonefri gratis. De har en ferdig programmert fjernkontroll, hele operasjonen går på 1 minutt, tull å betale for det iallfall. Hvis de ikke hadde gjort det gratis for meg i butikken ville jeg ikke handlet der igjen iallfall


Har du den holdningen gjør de det i allefall ikke gratis.
Den kontrollen har de fleste butikkene gitt en del for, tenk over det.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.11.2004 03.32.36 #5 av 7
Postet av: nsengstad
Kjøpte min på Expert. Det tok dem bare ti sekunder å gjøre den sonefri. Og det helt gratis også.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.11.2004 15.39.18 #6 av 7
Postet av: DownG
Kjøpe fjernkontroll(ca kr 500)
Leie fjernkontroll(ca kr 200)
Gjøre selv(ca vanskelig!)

[offtopic]
Vet noen om Pioneer 575 kan spille dvd+r/rw(plus r/rw) ? Står det her: http://www.hjemmekino.no/database/dvdsp ... talognr=80
men på produkt siden på pioneer's hjemmeside, står det kun dvd-r/rw!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2004 12.36.58 #7 av 7
Postet av: ZtriDer
Det finnes ingen Pioneer spillere som støtter DvD+R/RW fordi at DvD-R/RW er Pioneer sitt format.....
Selfølgelig så "støtter" noen spillere DvD+R/RW men det er ikke noe Pioneer garanterer.....

jeg har Pioneer Dv 575 og min spiller DvD+R/RW..... Men jeg bruker DvD-R/RW for å være sikker.... ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar