Logo

Skal jeg beholde min Pioneer DV-525?

Skriv et svar
03.01.2006 10.37.30 #1 av 2
Postet av: polsesnabb
Jeg var interessert i hjemmekino da dette tok av for 5-6 år siden. Kjøpte da en DV-525 for ca 3500,- som jeg har fremdeles. Jeg har vært fornøyd med denne, men har egentlig ikke kompetanse til å vurdere den noe videre. I fjor solgte jeg surround anlegget, fordi jeg syns det dominerte stua for mye. Hadde egentlig tenkt å kjøpe nytt, men jeg savner det ikke. Har derfor ikke blitt noe av.

Nå ser jeg nesten aldri DVD lenger, i snitt muligens en gang i måneden, men man vet jo aldri.

Nå har jeg lyst til å kjøpe flatskjerm, etter som den svære 32" billedrørs TV'en også ruver for mye i stua. Ønsker å henge skjermen på veggen, men da er plutselig DVD spilleren "overflødig" ,også etter som jeg likevel må ha et bord eller skap med denne i.

Jeg ser det finnes små, nusselige DVD spillere til ok priser, kunne sikkert kjøpt en til opptil kr 2000,- men er det vits i? Jeg gidder ikke kjøpe ny billigspiller dersom denne i praksis er dårligere en den jeg har fra før. Da kan jeg heller leve med størelsen / utseendet på den jeg har.
Når jeg først skal se film og jeg allerede har brukt ca 15 000 på flatskjerm, så vil jeg jo ha en DVD spiller som yter skjermen rettferdighet!

Noen forslag, tanker eller meninger rundt dette mottas med takk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2006 11.02.03 #2 av 2
Postet av: arntos
Du har nok endel å hente på ny DVD spiller med component, men aller helst DVI/HDMI utgang. Det har skjedd en del siden 525 var HOT :shock:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar