Logo

Savner lenker

Skriv et svar
20.10.2006 23.48.16 #1 av 4
Postet av: Yawa
Heisann, Mitt navn er egentlig Thomas og jeg er ganske ny her, men en ting jeg legger merke til her er at mange henviser til all verdens produkter. Dette er jo bare helt super, ikke noe galt med det.

Men, poenget mitt her er at jeg savner lenker, "hyperlinks" til De diverse produktene "dere" henviser til.

Eventulet at man lager en liten liste helt på slutten av "meldingen" hvor man lister opp lenker til hjemmesidene til produsentene av produktene, eller enda bedre, ->direkte lenker til produktet hvor man kan se spesefikasjoner m/ bilder, pris etc. Tester og anbefalinger hadde jo vert helt topp.
Et siste alternativ er jo å bruke en [url] i navnet på produktet man henviser til.

Med det takker jeg for meg og håper noen der ute er enige med meg og at dere ser at dette kunne ha gjort ting letter tilgjenglig
Med Hilsen

Yawa Del-Winkyle
yawa.tk@gmail.com | yawa_tk@hotmail.com

"Keep it simple"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.10.2006 04.19.36 #2 av 4
Postet av: Kim
Jeg har en rå hyperlink til deg.

Jeg pleier å være snill :oops:
Pio 436 xde | Samsung DVD-HD950
----
Denon 3805 | Creek Evo CD
----
Epos M 12.2 | QLN 601 mk II
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.10.2006 07.15.02 #3 av 4
Postet av: Rune
Jeg er enig om at linker til de aktuelle produktene man spør om / diskuterer er til stor hjelp for andre som vil skjønne mer hva som egentlig diskuteres.

Men jeg syns mange brukere er veldig flink til å legge linker og det er nok vanskelig å få til at alle brukere gjør dette. Jeg skal iallfall skjerpe meg :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.10.2006 08.30.08 #4 av 4
Postet av: orso
Synes det du etterlyser ofte forekommer, så jeg forstår ikke helt hva du savner/spør om.
Det som er et større savn, er når folk ber om hjelp til innkjøp av hjemmmekinoanlegg så mangler det ofte info. Noen ganger glemmer folk å oppgi hvor mye de er villig til å betale. Og ofte så skriver man ikke spesifikasjoner på eksisterende utstyr, noe som gjør det vanskelig å komme med anbefalinger.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar