Logo

Samsung PS50Q7H PLASMA.

Skriv et svar
29.11.2006 23.11.03 #1 av 4
Postet av: viking
Kjøpte denne heftig tv,n nå på lørdagen,men til min forskrekkelse er
ext 1 utgangen helt rævva med skarpe rødtoner i bilde går ikke an og få vekk!Prøvd alle muligheter og funnet ut at via analoge signaler funker det dårlig, men digitale signaler via ext 2 er superbe!!Har dere vært ute for dette noen gang??Skal kontakte Samsung i morra den dag for og legge dette frem,vær sikker.Pris 29.999 på expert alnabru.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2006 03.52.43 #2 av 4
Postet av: blackmore
"viking" skrev:Kjøpte denne heftig tv,n nå på lørdagen,men til min forskrekkelse er
ext 1 utgangen helt rævva med skarpe rødtoner i bilde går ikke an og få vekk!Prøvd alle muligheter og funnet ut at via analoge signaler funker det dårlig, men digitale signaler via ext 2 er superbe!!Har dere vært ute for dette noen gang??Skal kontakte Samsung i morra den dag for og legge dette frem,vær sikker.Pris 29.999 på expert alnabru.


Du må slå av Dnie;
"In i service meny - Option block, FRC-samsung og siden endre verdien etter DNIe
fra 00 til 01 ..
Tjohei....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2006 04.01.52 #3 av 4
Postet av: blackmore
"blackmore" skrev:
"viking" skrev:Kjøpte denne heftig tv,n nå på lørdagen,men til min forskrekkelse er
ext 1 utgangen helt rævva med skarpe rødtoner i bilde går ikke an og få vekk!Prøvd alle muligheter og funnet ut at via analoge signaler funker det dårlig, men digitale signaler via ext 2 er superbe!!Har dere vært ute for dette noen gang??Skal kontakte Samsung i morra den dag for og legge dette frem,vær sikker.Pris 29.999 på expert alnabru.


Du må slå av Dnie;
"In i service meny - Option block, FRC-samsung og siden endre verdien etter DNIe
fra 00 til 01 ..

http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... pic=131765
Tjohei....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2006 19.59.18 #4 av 4
Postet av: viking
:D Problemet er i kveld løst,jeg trakk ut alt av kabler til det jeg hadde tilkoblet og begynte med og rydde litt i" kabelsalaten "min baki der!!Så begynte jeg med ext 1 også videre og gikk videre.Fant ellers ut av antenne kabelen avga litt dårlig bildekvalitet pga litt slark i kontakten!!Nå er alt tipp topp og bare fryd og gammen :D Dette apparatet leverer virkelig varene så det holder.Ellers til deg blackmore, innstilllingen stod slik du beskrev,men takk for svar.Slike problemer jeg har hatt, lønner det seg alltid og koble alt fra hverandre og begynne fra scratch.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar