Logo

Samsung M61B- takler analoge signaler?

Skriv et svar
03.05.2006 12.26.44 #1 av 5
Postet av: oddny
Jeg vurdere å kjøpe meg en LCD tv. Vurderer sterkt Samsung sin M61B. Siden jeg ikke kan motta digitale signal lurer jeg kanskje mest på hvor kresen denne er på signal?

Ellers: hva er forskjellen på samsungs M-serie og R-serie?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2006 22.58.23 #2 av 5
Postet av: Bromlebassen
Har selv en slik TV, og har selv kjørt inn analoge signaler på den. Synes den takler dem veldig bra. Har hørt at den ikke er den beste TVen til dette, men ville tro den duger veldig bra. Tror en av de største forbedringene Samsung gjorde på dnene TVen i forhold til sine eldre modeller, var nettop å sørge for at den var bedre til nettopp dette.

R og M serien ja. Slik jeg har forstått det er M serien High end TVene, mens R serien er mid range serien deres. Så dersoom du går for M serien, er jo det en kraftig rånefaktor. Uansett er det vel å merke seg at Samsung antagelig kommer ut med en ny tv i M serien i neste måned. M71B tror jeg. Skal vist være ganske mye snadder på denne, og den skal ligger på rundt 30000 kr tror jeg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2006 09.41.33 #3 av 5
Postet av: oddny
ok.

Hvilke lcd tv'er er de beste til å takle analoge signaler? Jeg tenker på 40'.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2006 20.05.01 #4 av 5
Postet av: Bromlebassen
Hmmm... har hørt Phillips sin LCD med 1920x1080 oppløsning er ganske så god, men har jo ikke sett på dette selv. Denne er i midlertid på 37 tommer. Det ble sagt at denne var bedre en Samsungen på vanlig TV signaler, mens Samsungen var best på HDTV. Tror nok ikke du vill klage på signalet på Samsungen altså. Den er jo EISA vinner, så det er futt i den også.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.05.2006 10.11.33 #5 av 5
Postet av: oddny
Akkurat. Takk for orientering. Tror kanskje jeg går for samsungen etterhvert!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar