Logo

SAMSUNG LE-32R72B vs SAMSUNG LE-32M61B

Skriv et svar
03.04.2006 18.36.51 #1 av 4
Postet av: HappyViking
Hei,

ny her. Ønsker en LCD. Tenke på Samsung, kjenner en den nye TVen 72B fra Samsung? Hva er forskjellen mellom 61 og den? Kan en anbefaler en av de to eller heller fraråde?

Hilsen HappyViking
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.04.2006 19.37.17 #2 av 4
Postet av: kWern
Det er forskjell på designen og plassering av kontaktene, ellers er det meste likt etter det jeg har sett på info-sidene til Samsung. 72B er også noe lavere priset...?
Det er også en 71 og 76 versjon i tillegg til 72, men forskjellen er igjen kun kosmetisk, men noen andre vet sikkert bedre enn meg.
06.04.2006 09.09.10 #3 av 4
Postet av: Bromlebassen
Hei der. Jeg har sett litt på det samme. Jeg har ikke sett noen av TVene i bruk, så jeg vet ikke mye om forskjell på bildekvalitet, men ville tro det er ganske så likt. Samsung har tidligere sagt at M serien er high end modellene deres, mens R serien er mid range modellene sine. Det som i midlertid er lurt å merke seg er at R72 tven er nyere, så den har nok tatt litt igjen i forhold til forigje R5 serie. De har for eksempel tatt med en egen Game funksjon på denne, som er å vente å se på alle fremtidige samsung modeller. Dette er ikke med på M61. Hører at folk har snakket godt om denne funksjonen med tanke på 360, men ville nesten tro at forskjellen er minimal. M61 har individuell fargekontroll, som det ikke står noen ting om på R72 tvene på Samsungs hovedside, noe sym tyder på at det ikke er dette på denne modellen. Hvilken av Tvene som er best er egetnig umulig å si, i alle fall for meg. Tror kanskje du må ta det en titt på begge for å se hvilken du liker best.
07.04.2006 07.33.34 #4 av 4
Postet av: Gråsonen
Var på Hifiklubben i går og så på de to nevnte modellene. I følge betjeningen skulle R72 betjeningen vise flere farger, men når vi stod og sammenlignet dem var bildet på M61 best. Det hadde bedre sortnivå. Hifi stiller bilde på tvene sine til best mulig i følge ekspeditøren. Og det hadde de gjort på disse to.
Prisen er jo gunstig for R72, samt at designet er bedre. Pen avslutting nede med den grå kanten. Om du og vil slippe det blå lyset på AV/PÅ knappen når tven er avslått er R72 å anbefale.
Skriv et svar