Logo

Runco Plasma

Skriv et svar
31.07.2008 13.40.16 #1 av 5
Postet av: Altec
Hei!

Fått tilbud om en Runco PlasmaWall™ XP-50DHD til Kr 55 000,-
Til nå har jeg bare kjenskap til Runco projektorer som har vært veldig bra, men tv`en er ukjent.
Har noen erfaringer med denne?
evt opp mot en Panasonic eller Piooner?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.07.2008 21.12.47 #2 av 5
Postet av: Rune
Jeg har ikke sett denne skjermen men jeg må innrømme at jeg er skeptisk til at denne skal være bedre enn nyeste versjon av Pioneer plasma. Slik jeg har forstått det så bruker de Panasonic panel. (forrige generasjon)

De skal ha gjort rimelige mye med elektronikken for at de skal få det panalet til å bli like bra som pioneer sin nyeste versjon,
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.08.2008 06.46.14 #3 av 5
Postet av: Altec
Takk for svar.
Jeg har forøvrig også hørt at Pioneer bruker Panasonic paneler. Stemmer det?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.08.2008 20.46.58 #4 av 5
Postet av: Rune
Fra neste år vil Panasonic produsere Pioneer sine plasmapanaler etter pioneer sine spesifikasjoner.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.08.2008 10.31.02 #5 av 5
Postet av: orso
Elektronikken kan være veldig god i denne skjermen, men du vil garantert få totalt bedre bilde ved å kjøpe Pioneer 5090 og en videoprosessor i tillegg som tar seg av oppskaleringen. Kan godt hende at Pioneer 5090 alene er også vel så bra. Panelet i Pioneeren er i hvert fall bedre enn det som sitter i Runco dersom Runco bruker Panasonic sitt panel.

Slik som Rune sier, så er det først fra neste år Pioneer vil begynne å kjøpe paneler fra Panasonic. 5090 bruker Pioneer panel og er nok det beste som finnes.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar