raniets
Aktiv
E-post
Jeg går med tanker om å bytte ut receiveren til surroundanlegget mitt.
Anlegget jeg har fra før er av merke Kenwood (8-10 år gammelt). Jeg kommer til å beholde DVD-spiller og muligens CD-spiller og vil bytte til noe nytt for bl.a. å få AV-tilkoblinger og optiske lydinnganger.
Har derfor funnet frem til Kenwood KRF-X9090D.
Er det noen som har kjennskap til dette produktet, har forslag til andre løsninger eller kanskje noen ev. vet om norges beste pris?
Mvh.
Steinar
Bidd@
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
For receiver så bør du vel velge en av de som er langt framme: Pioneer, Yamaha, Denon, H/K, Onkyo eller Rotel +?. Ikke hørt at Kenwood har noen modell som har utmerket seg som suroundreceiver siste 2 år. Ikke for det.......
mvh Bidda
Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"
Prosjektbilder
Even Sundgot
Aktiv
E-post
"raniets" skrev:Jeg går med tanker om å bytte ut receiveren til surroundanlegget mitt.
Anlegget jeg har fra før er av merke Kenwood (8-10 år gammelt). Jeg kommer til å beholde DVD-spiller og muligens CD-spiller og vil bytte til noe nytt for bl.a. å få AV-tilkoblinger og optiske lydinnganger.
Har derfor funnet frem til Kenwood KRF-X9090D.
Er det noen som har kjennskap til dette produktet, har forslag til andre løsninger eller kanskje noen ev. vet om norges beste pris?
Mvh.
Steinar
Her har du en link med pris...
http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q ... 4;r:kelkoo men har ikkje so mykje peiling på kenwood men det sies att det er nogelunde bra..
Kr 4500 ca eg villa helder ha godt opp 500kr å kjøpt denon avr 2106 har den sjølv er kjempe fornøgd det er ein super recever...vert alle pengene
Mvh
Even Sundgot
Denon avr 2106 Denon Dvd 1940 Vincent sp-331 Vincent sp-996
yamaha ns-777 Yamaha ns-c444 Yamaha Ns-333 DIY Svs sb12
OKKing
Aktiv
E-post
Pioneer har antatt de rikige produktene for deg. Sjekk litt rundt for å få de beste prisene. Er du usikker så sjekk med hjemmesidene her, men jeg tror at Pio kommer pent ut når du vurderer kost / nytte brøken.
Yamaha RX-V4600, Pioneer DV-989AVi-s, Pioneer DVR-530, Focal Electra 1000, 1007 og 1027 Be, Definity SuperCube Reference, HC-3000 PJ