Alucard_21
Aktiv
E-post
Er det noen som har prøvd denne? Hva med bilde og lydkvalitet?
atomicbomberman
Aktiv
E-post
Bildet er gullfint! Lyden er helt grei.... ingen ulyd, men du kan med hell koble den til hjemmekinoanlegget ditt i stedet for...
sax
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Jeg har tatt en titt på den og fant 3 ting jeg ikke likte.
1: Bordstativet(donald føttene) er jæskla stygge. Skal den henges på veg er det ikke noe problem.
2: I og med at ramma er veldig blank gir den refleksjoner av bilde på tv. Ikke noe problem om du ser rett på, men litt plagsomt for de stakkarene som må sitte ute på siden.
3: Kommer et ganske skarpt lys ut baksiden av kabinettet. Ikke noe stort problem, men nå er det nevnt.
De positive sidene er mange. Det jeg likte best med denne skjermen er en nydelig alu-finish. Toppers! Både skjerm og høyttalere er i børstet alu.
Bilde og tilkoblinger er også meget bra.
9kki
Aktiv
E-post
Hart du analoge tv signaler eller har du parabol??
Jeg er opptatt av at tv bildet iallefall ikke blir dårligere enn hva jeg allerede har idag på vanlig crt tv 28"..
Har hatt en LG PX 21 i ca 14 dager nå, men kommer til å returnere den pga altfor dårlige tv bilder.. iallefall hos meg. (varierende kvalitet)
(Til dvd osv fungerte den storartet da)
Vil gjerne ha stooor tv, men ikke for enhver pris.
Blir litt overkill å kjøpe tv til 24-25 tusen og så i tillegg må kjøpe masse ekstragreier for å få et tv bilde som tilsvarer den gamle crt tv`n.
Men lcd høres spennende ut og kan være et godt alternativ.
sax
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Jeg har ikke denne selv. Har kun sett den på en stand. Testen den litt og fiklet. Den var ikke koblet til andre signaler enn DVD(som den var veldig bra på).
Alucard_21
Aktiv
E-post
Tusen takk for feedbacken
Nå blir sikkert faren min fornøyd, det var han som lurte på TVèn c