Logo

PVR

Skriv et svar
01.03.2008 11.12.37 #1 av 3
Postet av: alphadec
Har ikke brukt disse selv så er grunnen til spørsmålet.

Opptak gjort via PVR (Personal Video recorder) kan opptaket kopieres over til USB så brenne dette ut til DVD-R ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.03.2008 11.28.06 #2 av 3
Postet av: Torja
Da må PVR ha en USB, noe jeg er usikker på om noen har. Dette fins dog på en del DVD-opptakere med hardisk. Men det er vel først og fremst for å se på bilder og spille av musikk. Overføring av "film" er vel en opsjon som ikke er tillatt eller gis mulighet til pga opphavs rettigheter :?: Men her er jeg litt på tynn is, så andre må gjerne komplettere mitt svar.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.03.2008 11.40.29 #3 av 3
Postet av: alphadec
"Torja" skrev:Da må PVR ha en USB, noe jeg er usikker på om noen har. Dette fins dog på en del DVD-opptakere med hardisk. Men det er vel først og fremst for å se på bilder og spille av musikk. Overføring av "film" er vel en opsjon som ikke er tillatt eller gis mulighet til pga opphavs rettigheter :?: Men her er jeg litt på tynn is, så andre må gjerne komplettere mitt svar.


Takk for svaret.

Jeg har planer om og skaffe meg denne canal digital PVR som kommer april/mai denne har ifølge cd USB utgang. Men bruker de noen form for kryptering på PVR. ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar